مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

نرم افزار حک لیزر

نرم افزار حک لیزر

 

نرم افزار حک لیزر

با سلام خدمت شما کاربر محترم پارت لیزر امروز یک مطلب خوب و آموزش ای رو برای شما آماده کرده ایم که در آن به معرفی نرم افزار حک لیزر پرداخته ایم ؛ همان طور که شاید بدانید این روز ها برای هر کاری لازم به یک نرم افزار هست تا کار ها دقیق تر و بهتر و با سرعت تر از قبل پیش بره که ما میخواهیم در پارت لیزر آموزش کار با نرم افزار حک لیزر رو الان برای شما بدهیم ، منتظر مطلب های دیگر پارت لیزر در موتور های جستجوگر چون گوگل باشید.

 

نرم افزار حک لیزر

 

نرم افزار حک لیزر

 

 یکی از اصلی ترین کارهای دستگاه های لیزر CNC ، حکاکی لیزری است که این کار را با دقت و سرعت بالا انجام می دهند. با هدایت کامپیوتر می توان هر عدد، حرف، لوگو، آرم، تصویری را روی مواد مختلف مانند چوب، پلکسی، شیشه و … حکاکی کرد.

 

آموزش کار با نرم افزار حک لیزر

برای حک لیزری، ابتدا باید طرح خود را در نرم افزارهای دستگاه های لیزر به نام ez cad طراحی کنیم، با این نرم افزار می توان طرح های زیادی و حرفه ای رو  ایجاد کرد، اما اگر بخواهیم طرح های پیچیده تری را حک کنیم، باید ابتدا آنرا در نرم افزارهای گرافیکی مثل Corel و فتوشاپ طراحی کرده و بعد آنرا به ez cad انتقال دهیم.  پیش از انجام عمل حک باید داده هایی دیگری مانند قدرت، عمق حک، نوع دقت، سرعت و … را نیز به دستگاه بدهیم تا با توجه به آنها عملیات را انجام دهد.

حک لیزر در نرم افزار برای فلزات به چند صورت انجام می شود. در روش اول که به آن distance می گویند ما با کمک نرم افزارهای دستگاه های لیزر، دور شکل مورد نظر را حک کرده و آن شکل را با خالی کردن دور آن ایجاد می کنیم.

در روشی دیگر که به آن hatch می گویند ما درون آن شکل یا عدد را هاشور زده و تصویر را به صورت توپر ایجاد می کنیم.

 

 

توسط | 2017-11-26T22:18:51+00:00 آگوست 16th, 2016|دسته‌ها: مطالب دستگاه لیزر, مقالات|برچسب‌ها: , , , |دیدگاه‌ها برای نرم افزار حک لیزر بسته هستند

درباره نویسنده:

Call Now Button