مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

مهارت دستگاه لیزر برش فلز

مهارت دستگاه لیزر برش فلز

[vc_row][vc_column width=”1/1″]

 

 

مهارت دستگاه لیزر برش فلز

مهارت در دستگاه لیزر برش فلز بطوری است که ممکن در عرض چند ثانیه یک مواد فولاد را برش دهد.  اما باید به این مورد توجه کرد که برش این مواد شاید با کیفیت نباشد برای بهتر شدن کیفیت برش این مواد چه کار باید کرد؟ برش دادن قطعات با دستگاه برش لیزر فلز در عرض چند ثانیه یک موضوع عالی است اما کیفیت کار نیز باید مد نظر قرار گیرد. برای اینکه مطمئن شویم لبه های کار به خوبی برش خورده است، اپراتور باید به طور منظم پارامترهای برنامه دستگاه لیزر برش فلز را تغییر دهد. در برخی از موارد انجام اینکار به زمان زیادی نیاز خواهد داشت. هم چنین موضوع در مورد کیفیت لبه ها نیز صادق است. کیفیت لبه یک موضوع فردی است. یک مکانیک ممکن است به یک برش نگاه کند و لبه های ایجاد شده را خوب بداند. این در حالیست که فرد دیگر با نگاه کردن به لبه های ایجاد شده آن را تایید نمی کند. با این وجود، نیازمندی های کاربرد با کیفیت بودن لبه را تعیین می کند.انواع دستگاه های لیزربرش فلز به یک منبع عالی برای برش مواد ضخیم دارند. این گونه ابزارها می توانند با سرعت غیر قابل باوری لبه های بهتر در برش دستگاه لیزری فلز بسازند.

دستگاه لیزر برش فلز سری اپتیموس (OPTIMUS)

تولید مواد بهتر برای برش لیزری

دستگاه لیزر برش فلز در طی ۱۵ سال گذشته توانسته موادهای ضخیمی را برش دهد. اما در برخی از موارد کیفیت این لبه ها زیاد مورد قبول نیست آسیب دیده می باشد. در زمانهای اولیه تولید دستگاههای برش لیزر فلز بسیار دشوار بود. اما با پیشرفت در تکنولژِی دستگاه لیزر برش فلز کیفیت برش لبه های مواد ضخیم را بهتر کرد. تولید کنندگان فولاد تقاضای زیادی را برای برش این مواد دریافت می کردند و به همین خاطر شروع به تولید مواد با کیفیتی کردند که بتوان با لیزر برش داد. امروزه ، مواد با کیفیتی تولید می شود که برای برش با دستگاه لیزر برش فلز بسیار عالی هستند.برش موادضخیم باعث پیشرفت در تکنولوژی و قدرتمند تر شدن دستگاه لیزر برش فلز شد.پو یشرفت دستگاه لیزر برش فلز در این زمینه شامل برش لیزری فولاد با اکسیژن در صنعت فولاد سازی گردید. در این حالت زمانی که می خواهید ماده خود را با اکسیژن برش دهید، جریان گاز کمکی بسیار پایین است. نازل های دوگانه یا کواکسیال به شما اجازه می دهد جریان نرم و ثابتی از گاز را برای برش داشته باشید. اینکار باعث می شود کیفیت لبه برش در فولاد افزایش یابد. این فناوری تنها برای برش با اکسیژن به کار نمی رود.برش با گازهای کمکی نیتروژن نیز در میان افراد بسیار محبوب شده است زیرا این گازها توانایی برش بسیار خوبی دارند.

خدمات برش لیزری

برش با گاز نیتروژن لبه های عاری از اکسید را ایجاد می کند که برای جوشکاری یا رنگ آمیزی آماده است. یکی از معایب استفاده از گاز نیتروژن این است که به جریان بالایی از گاز برای برش مواد نیاز دارد. به همین خاطر باید نازل قطر بزرگی داشته باشد و منبع تامین نیتروژن نیز فشار بالایی داشته باشد. برای برطرف کردن این مشکل، پیشرفت های ایجاد شده در نازل به ایجاد جریان نوری دینامیک کمک کرده است. زاویه مخروط داخل نازل جریان کواکسیالی برای برش با فشار بالا ایجاد کرده است. کنترلر به دستگاه لیزر برش فلز این موضوع را اعمال می کند که عمل برش را به آرامی انحام دهد و در این حالت قدرت دستگاه  لیزر برش فلز به طور موقت کاهش پیدا می کند و از سرعت آن کاسته می شود.  زمانی که در حال برش فولاد ضد زنگ هستید یا از فولادهای کربنی با نیتروژن استفاده می کنید؛ دستگاه لیزر برش فولاد را ذوب می کند و گاز کمکی نیتروژن ماده ذوب شده را تخلیه می نماید و یک لبه بدون اکسید ایجاد می کند. با اینحال، اگر دستگاه لیزر برش فلزبا سرعت بیشتری برش خود را انجام دهد؛ لبه های شارپی ایجاد می شود و قطعات تولید شده قابل استفاده نخواهد بود.

 
 
 
 

 

[/vc_column][/vc_row]

توسط | 2017-11-26T22:15:02+00:00 فوریه 18th, 2017|دسته‌ها: دستگاه لیزر برش, مطالب دستگاه لیزر, مقالات|دیدگاه‌ها برای مهارت دستگاه لیزر برش فلز بسته هستند

درباره نویسنده:

Call Now Button