مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

معرفی دستگاه لیزر برش فلز

معرفی دستگاه لیزر برش فلز

[vc_row][vc_column width=”1/1″]

معرفی دستگاه لیزر برش فلز

امروز به معرفی   دستگاه های لیزر برش فلز بنام دستگاه لیزر  CO2 که جهت برش فلز استفاده می شود می پردازیم:

دستگاه لیزر CO2  طوری طراحی شده که  با تنظیمات ایجاد شده بر روی این دستگاه آن را می توان به یک دستگاه لیزر برش فلز تبدیل نمود. و نکته ی مهمی را که در اینجا باید بیان کنیم این است که وقتی  دستگاه لیزر CO2   تنطیم می کنیم برای حالت برش قابلیت حکاکی بر روی غیر فلزات را از دست می دهد. و فقط در موارد برش فلزات که ضخامت بیشتری دارد استفاده می شود.

maximus_3_picture

به طور مثال وقتی دستگاه لیزر CO2  از تیوپ لیزر ۱۵۰ وات استفاده می کند می تواند فولاد را با ضخامت ۱٫۵mm و استیل را با ضخامت ۱mm برش دهد این قابلیت یک دستگاه لیزر برش فلز می باشد.

تنطیمات دیگری که باید دسدستگاه لیزر CO2 انجام داد تا به عنوان یک دستگاه لیزر برش فلز کارکند این است که از هد دستگاه برش فلز استفاده کنیم. چون این نوع هد در دستگاه لیزر برش فلز باعث می شود که در راستای محور Z  تغییر ارتفاع داشته باشد. یعنی در صورت فرو رفتگی و یا برآمدگی  می واند به صورت اتوماتیک ارتفاع را تغییر دهد  از دیگر تفاوت های این نوع هدها دستگاه لیزر فلزات با هدهای لیزر معمول، قابلیت اتصال شلنگ ورودی کپسول اکسیژن می باشد که موجبات برش فلز را مهیا می سازد.

 

[/vc_column][/vc_row]

درباره نویسنده:

Call Now Button