مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

معرفی دستگاه برش لیزر فلز

///معرفی دستگاه برش لیزر فلز

معرفی دستگاه برش لیزر فلز

[vc_row][vc_column width=”1/1″]

 

معرفی دستگاه برش لیزر فلز

 زمانی که  معرفی دستگاه برش لیزر فلز می پردازیم باید توجه ویژه ای به حفظ و نگهداری آن داشته باشید. زمانی که مشکلی  در دستگاه برش لیزر  فلز به وجود می آید، می توانید  از روش های زیر استفاده کنید و آن را به سادگی حل نمایید. راه کار های زیر می تواند تا حد زیادی نیاز های شما را در تعمیرات دستگاه برش لیزر فلز پوشش دهد و نیازمندی های شما را به خدمات دستگاه برش لیزر فلزمرتفع سازد .

 

  • زمانی که دستگاه برش لیزر فلزرا روشن می کنید هیچ واکنشی نشان نمی دهد:در این شرایط ممکن است فیوز برق سوخته باشد. پس می توانید با تعویض فیوز برق این مشکل را حل کنید. اگر ورودی برق طبیعی است بهتر است دوباره آن را بررسی کنید تا مطمئن شوید به درستی جریان پیدا می کند. باید مطمئن شوید که سوییچ اصلی برق اسیب ندیده باشد. اگر چنین بود سوییچ را تعویض کنید.
  • خروجی لیزر وجود ندارد یا لیزر ضعیف کار می کند اگر مسیر نور به درستی کار نمی کند آن را دوباره تنظیم کنید. باید اطمینان حاصل کنید که لنز انعکاسی آسیب ندیده یا آلوده نشده است. پس آن را بررسی کنید و در صورت نیاز تمیز کنید. مسافت کانونی اگر  تغییر کرده باشد آن را دوباره تنظیم کنید.  اگر لنز کانونی آلوده شده است آن را تمیز کنید. در شرایطی که  کیفیت آب یا دما طبیعی نیست آن را با یک آب خنک کننده تعویض کنید تا دما به حالت طبیعی خود برسد. باید اطمینان حاصل کنید که آب خنک کننده در حال جریان است. پس آن را تمیز کنید.  ممکن است در برخی از موارد لوله لیزر آسیب دیده باشد . اگر چنین بود لیزر را عوض کنید. مدار منبع تغذیه را بررسی کنید تا از درستی آن مطمئن شوید.اگر متوجه شدید که دمایدستگاه برش لیزر فلز بیش از حد بالاست، آن را خاموش کنید و اجازه دهید خنک شود. دمای مناسب را برای آن تنظیم کنید.  اگر منبع تغذیه لیزر اسیب دیده باشد، آن را عوض کنید.

 

  • عمق برش به درستی کار نمی کند  اگر پارامترهای پردازش به درستی تنظیم نشده است آن را دوباره تنظیم کنید.  اگر منبع تغذیه را به درستی تنظیم نکرده باشید ممکن است چنین مشکلی رخ دهد. پس آن را بررسی کنید.
  • دستگاه برش لیزر فلز در سال های اخیر توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده اند. به همین خاطر باید توجه زیادی به بحث  حفظ و نگهداری دستگاه های برش لیزری  شود. اول از هر کاری باید به فکر تمیزکاری دستگاه برش لیزر فلزخود باشید. بعد از مدتی، گرد و خاکی که در اثر برش لیزری و نیز حکاکی ایجاد می شود می تواند تاثیر خورنده ای بر روی ریل های دستگاه ایجاد نماید. بنابراین باید قدرت لیزر را ببندید و از یک پارچه نرم و تمیز برای پاکسازی ریل دستگاه استفاده کنید.  سپس  از  یک روغن روانکاری مناسب بر روی ریل استفاده  نمایید و روغن را به تمامی جهات ببرید  تا مطمئن شوید  روغن روانکاری به همه جهات دستگاه نفوذ کرده است.

  • باید آینه های موجود را تمیز کنید. دود و گازهای موجود در هوا ممکن نهایت بر روی دقت برش وحکاکی تاثیر می گذارد.  معمولا بهتر است در  هفته یکبار  آینه های موجود است به سطح لنزها چسبیده باشد. این موضوع بر روی عمق برش و منحنی های موجود تاثیر گذار خواهد بود و در را با الکل بی آب تمیز نمایید.  همچنین توجه داشته باشید که یاتاقان را نیز باید روغنکاری کنید. شما می توانید گرد و خاک موجود بر روی یاتاقان را با استفاده از دستمال  نرم و تمیز پاکسازی نمایید. برای امنیت و  تولید با بهره وری بالا، باید تجهیزات برش لیزری را به صورت روزانه بررسی کنید و اگر نیاز به مراقبت یا نگهداری داشتند اینکار را انجام دهید.

 

[/vc_column][/vc_row]

درباره نویسنده:

Call Now Button