مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

مزیت های برش لیزری فلزات

///مزیت های برش لیزری فلزات

مزیت های برش لیزری فلزات

[vc_row][vc_column width=”1/1″]

مزیت های برش لیزری فلزات

مزیت های برش لیزری فلزات یکی از بزرگترین مشکلات صنعت برش لوله و پروفیل زمان برش، استفاده از دستگاه هایی با هزینه مصرفی بالا و استفاده از اپراتور می باشد. آلودگی محل کار و نیز عدم دقت برش از دیگر مسائلی است که صنعت کاران با آن مواجه می شوند و با استفاده از این دستگاه ما پی به مزیت های برش لیزری فلزات می بریم. لذا شرکت پارت لیزر با استفاده از دانش و تکنولوژی روز دنیا دستگاه برش لوله را دارد.

دستگاه های برش لیزری و مزایای آن ها در برش فلزات و خدمات برش لیزری فلزات

 

مزیت های برش لیزری فلزات

دستگاه برش لیزری فلزات

از مهمترین مزیت های برش لیزری فلزات موارد زیر می باشد که این موارد در شرکت پارت لیزر رعایت شده است.

عدم ایجاد تغییرات گرمایی:  برای برش فلزات تغییر دمای قطعه قبل و بعد از برش بسیار ناچیز می باشد این امر موجب حفظ خواص مکانیکی و فیزیکی قطعه برش کاری شده می گردد.

لیزر سرعت بالا: با توجه به توان زیاد سورس لیزر دستگاه‌های لیزر سرعت بالا برای برش لیزری قطعات مناسب می باشد و این از مزیت های برش لیزری فلزات می باشد.

سازگاری با Autocad : به دلیل CNC بودن سیستم کنترل برش لیزر به راحتی میتوان فایلهای برش لیزر طراحی شده  توسط نرم افزار  Autocad  را بعنوان نقشه برش لیزری قطعات استفاده کرد.

برش نقوش پیچیده: در تکنولوژی برش لیزری فلزات برش نقوش پیچیده  بر روی فلزات به سادگی فراهم می شود.

عدم تماس فیزیکی: در برش لیزری فلزات  فشار فیزیکی بر روی قطعه در حال برش وجود ندارد و در لبه های قطعه برش خورده توسط لیزر هیچ له شدگی وجود ندارد و این امر باعث شده که مناسب با ساخت قطعات حساس بسیار با اهمیت باشد.

دقت برش لیزر: دقت برش لیزری فلزات بالاتر از روشهای مشابه می باشد و بسته به ضخامت قطعه بین ۰.۰۲ تا ۰.۱ دقت قابل انتظار است.

نمونه سازی سریع: از مزیت های برش لیزری فلزات، تکنولوژی برش لیزری فلزات به عنوان نمونه سازی قبل از تولید بر اساس طرح گسترده قطعات با فرمت اتوکد قابل استفاده است و این از مزیت های برش لیزری فلزات می باشد.

عدم نیاز به قالب برش: تکنولوژی برش لیزری فلزات نیاز به هزینه های سنگین ساخت قالبهای برش ندارد.

 [/vc_column][/vc_row]

درباره نویسنده:

Call Now Button