مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

مزایای دستگاه های برش فلزات

///مزایای دستگاه های برش فلزات

مزایای دستگاه های برش فلزات

[vc_row][vc_column width=”1/1″]

مزایای دستگاه های برش فلزات

 

 

مزایای برش با لیزر در فلزات در مقایسه با سایر روشهای دیگر برش عبارتند از:

۱- از مهمترین مزایای دستگاه های برش فلزات نسبت به روشهای دیگر دقت بالای این نوع از برش می باشد. در این روش با دقت از مرحله دهم میلی متر تا صدم میلی متر می تواند فلزات مختلف را برشکاری کند.به این ترتیب ممکن ترین انتخاب برش با لیزر می باشد در زمانی که تلورانس ابعادی با حساسیت بالا می باشد و قرار است مثلاً قطعاتی برای صنعت هوافضا، مخابرات، الکترونیک و مانند اینها تهیه شود. پارت لیزر مفتخر است که برش با لیزر یکی از سریع ترین روشهای برش می باشد را با توجه به پلوریزاسیون، برش را در هر جهتی که باشد بزند.

۲- به خاطر برش بدون تماس، هیچ سایه ای در این نوع برش نمی باشد.

۳- دربرش با لیزر لبه  را می توان به صورت مربعی درآورد که این برخلاف سایر فرآیند و تکنیک های برشی می باشد که در آنها لبه را گرد می کنند.

۴- در برش لیزری آلودگی صوتی وجود ندارد.

۵- بعضی از مواد را می توان به صورت توده ای و انباشته برش داد، البته ممکن است برای جوشکاری بین لایه ها مشکل به وجود آید.

 و در کل امکان جوش فلزات ناهمگون به یکدیگر، امکان جوش آلومینیوم، سرعت بالا، حداقل ناحیه HAZ، امکان جوش انواع لوله­ و پروفیل، امکان نصب بر روی ربات و هزینه­ های پائین تعمیر و نگهداری نسبت به سایر روش­های برش از جمله مزایای دستگاه­ های برش فلزات می باشد.

سهولت در به‌کارگیری، کیفیت و تمیزی محصول نهایی از مزایای دستگاه های برش فلزات به جای برش های مکانیکی و سنتی می باشد. از آنجایی که از ابتدای شروع عملیات برش تا پایان کار، پرتو لیزر به صورت مداوم و یکدست، برش فلز را انجام می‌دهد، دقت کار افزایش می‌یابد.(مزایای دستگاه های برش فلزات)

 

دستگاه برش فلزات,دستگاه برش فلزات با لیزر,دستگاه برش فلزات لیزری,دستگاه برش فلزات فایبر,دستگاه برش فلزات co2,دستگاه برش فلزات cnc,مزایای دستگاه های برش فلزات,دستگاه برش فلزات پلاسما,دستگاه برش فلز,دستگاه برش فلز cnc,دستگاه برش فلز لیزر,[/vc_column][/vc_row]

درباره نویسنده:

Call Now Button