مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

لنز دستگاه لیزر، لنز لیزر ۲٫۵ اینچی دستگاه لیزر

///لنز دستگاه لیزر، لنز لیزر ۲٫۵ اینچی دستگاه لیزر

لنز دستگاه لیزر، لنز لیزر ۲٫۵ اینچی دستگاه لیزر

[vc_row][vc_column width=”1/1″]

لنز دستگاه لیزر، لنز لیزر ۲٫۵ اینچی دستگاه لیزر

لنز دستگاه لیزر، لنز لیزر ۲٫۵ اینچی دستگاه لیزر  لنز دستگاه لیزر از قطعات یدکی دستگاه لیزر می باشد که پرتوهای لیزر را برای حکاکی و برش روی متریال هایی با ضخامت های متفاوت متمرکز می کند. سه سایز لنز دستگاه لیزر برای هر لنزی بسته به نوع کار و ضخامت متریال، کاربردهای مختلفی دارند. در ادامه مقاله، لنز لیزر ۲٫۵ اینچی به تفضیل توضیح داده شده است. از انواع لنزها، لنز طلایی دستگاه لیزر، لنز نقره ای لیزر، لنز جیوه ای دستگاه لیزری هم می باشند.

 

لنز دستگاه لیزر، لنز لیزر ۲٫۵ اینچی

2.5-inch laser lens

لنز دستگاه لیزر

لنز لیزر ۲٫۵ اینچی:

لنز ۲٫۵ اینچی دارای حکاکی های خوب با ریزه کاری های خوب محیا می نماید اما لنزهای کوچک قوی ترند. استفاده مهم آن در شرایط وضوح و مقاوم بودن در کار یک موضوع مورد نظر است. این لنز دارای تلورانس و فاصله کانونی زیادی است. این برای برش متریال های ضخیم تا ۵٫۸ اینچ (۱۵٫۸۷۵mm) بسیار مطلوب می باشد. از این لنز به جای لنز ۲ اینچی هم استفاده می شود. ولی از ارتفاع میز کم می گردد.

متریال های ضخیم به این لنز نیاز دارند و در کار حکاکی های مناسب با کیفیت خوب به وجود می آورد. بسته به نوع متریال های شما برش با لنز های تا ۴/۳ اینچ  قابل ساختن می باشد.

مزیت های لنز ۲٫۵ اینچ:

  • برش عالی برای متریال هایی تا ضخامت ۵٫۸ اینچ
  • استفاده برای زمانی که تلورانس و دقت از محدوده لنزهای ۲ اینچی عبور می کند.
  • قابل جایگزینی با لنزهای دیگر

محدودیت های لنز ۲ اینچی:

  • حکاکی با ریزه کاری های کمتر
  • برای حکاکی عکس خوب نیست
  • کاهش محور Z تا ۱٫۲ اینچ

 

پارت لیزر ، مرجعی مطمئن و بسیار قدرتمند در صنعت دستگاه ها و خدمات  لیزر ، مفتخر است که در کلیه ی امور مربوط به فروش دستگاه لیزر  ،  فروش دستگاه لیزربرش , دستگاه جوش لیزر , دستگاه لیزربرش فلز,فروش قطعات دستگاه لیزر , فروش دستگاه لیزرحکاکی و  …  و همچنین فروش قطعات دستگاه لیزر ، تعمیرات مربوط به دستگاه لیزر و همچنین خدمات مربوط به صنعت دستگاه لیزر (Laser Device)و  …  با بهره مند بودن از تیمی بسیار متخصص تمام وقت در خدمت کلیه ی مشتریان گرامی می باشد.

امید آنکه بتوانیم گامی هرچند کوچک در راستای کسب رضایتمندی کلیه ی مشتریان خود برداریم.

[/vc_column][/vc_row]

درباره نویسنده:

Call Now Button