مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

لنز دستگاه لیزر، لنز لیزر ۴ اینچی دستگاه لیزر

///لنز دستگاه لیزر، لنز لیزر ۴ اینچی دستگاه لیزر

لنز دستگاه لیزر، لنز لیزر ۴ اینچی دستگاه لیزر

[vc_row][vc_column width=”1/1″]

لنز دستگاه لیزر، لنز لیزر ۴ اینچی دستگاه لیزر

لنز دستگاه لیزر، لنز لیزر ۴ اینچی دستگاه لیزر  لنز دستگاه لیزر به صورت کلی از تیوب لیزر اشعه ای خارج می گردد که با  آینه دستگاه لیزر تنظیم می گردد. که با تمرکز نتیجه آن برش لیزر حکاکی لیزر مناسب است. کشور های زیادی لنز دستگاه لیزر  را تولید می نمایند، اما در بازار ایران دو نوع لنز لیزر چینی و لنز لیزر سنگاپوری همیشه در دسترس است.

در بازار ایران لنز لیزر انواع مختلفی دارد. شرکت پارت لیزر در نظر دارد تا بهترین محصولات و با کیفیت ترین محصولات به دست مشتریان محترم برسد. در این مقاله لنز ۴ اینچی را به تفضیل توضیح می دهیم.

 

 

لنز دستگاه لیزر، لنز لیزر ۴ اینچی

4 inch laser lens

لنز دستگاه لیزر

لنز ۴ اینچی

در بین بقیه گونه ها این لنز بیشترین فاصله کانونی را دارد و برای تلورانس به عنوان یک موضوع مهم در نظر گرفته می شود و لنزهای کوچک تر جوابگوی این دقت نیستند.

این مدل ۲ اینچ دقت بیشتری نسبت به لنز استاندارد ۲ اینچی دارد. لیزر های مختلف از جنس مختلفی هستند و به دلیل فاصله کانونی بیشتر آن برای برش متریال های ضخیم تر تا ۱ اینچ (۲۵٫۴mm) یا بیشتر مناسب تر می باشد.

مزایای لنز لیزر ۴ اینچی

برای حکاکی روی بدنه اجسام مانند داخل کاسه یا جعبه از لنز ۴ اینچی اشعه لیزر را در فاصله بیشتری به وجود می آورد و مناسب می باشد. این مدل، بهترین لنز برای برش اجسام ضخیم می باشد. اما به دلیل فاصله کانونی زیاد آن کیفیت پایین تری برای حکاکی دارد.

مزایای استفاده از لنز ۴ اینچی

  • برش متریال های ضخیم تا ۱ اینچ (۲۵٫۴mm)
  • توانایی برش برای تلورانس هایی که بقیه لنزهای کوچک تر توانایی برش آن را نخواهند داشت.

محدودیت های لنز ۴ اینچی

  • توصیه ما برای حکاکی هایی با دقت بالا است.
  • تنها تا ۲ اینچ می توانید ارتفاع میز را کم نمایید.

[/vc_column][/vc_row]

درباره نویسنده:

Call Now Button