مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

لنز دستگاه لیزر، لنز لیزر ۲ اینچی دستگاه لیزر

///لنز دستگاه لیزر، لنز لیزر ۲ اینچی دستگاه لیزر

لنز دستگاه لیزر، لنز لیزر ۲ اینچی دستگاه لیزر

[vc_row][vc_column width=”1/1″]

لنز دستگاه لیزر، لنز لیزر ۲ اینچی دستگاه لیزر

لنز دستگاه لیزر، لنز لیزر ۲ اینچی دستگاه لیزر  لنز دستگاه لیزر از قطعات یدکی دستگاه لیزر است که جهت متمرکز کردن پرتوهای لیزر برای حکاکی و برش روی متریال هایی با ضخامت های متفاوت است. سه سایز لنز دستگاه لیزر داریم که هر لنزی نسبت نوع کار و ضخامت متریال، کاربردهای مختلفی دارند. در ادامه مقاله، سه سایز لنز لیزر ۲ به تشریح بیان شده است.

 

لنز دستگاه لیزر، لنز لیزر ۲ اینچی دستگاه لیزر

Laser device lens

لنز دستگاه لیزر

لنز لیزر ۲ اینچی:

لنز لیزر ۲ اینچی ترکیب خوبی برای حکاکی و برش با قابلیت های بالا ایجاد می کند و به همین دلیل است که این لنز را به عنوان استاندارد در بین همه لنزها انتخاب کرده اند چون تقریبا با همه سیستم های دستگاه های لیزر همخوانی استفاده دارد. در مورد لنز یا عدسی باید بگوییم که برای هم کانون کردن اشعه لیزر از عدسی یا لنز استفاده می گردد. هم چنین این لنز قابلیت جایگزینی با سایر مدل ها را نیز دارد.

کاربرد لنز دستگاه برش لیزری ۲ اینچی:

این لنز با کیفیت بسیار بالا می تواند عملیات حکاکی و برش را نسبت به متریالی که به کار می برید تا ۱٫۲۷mm (1.2inch) پردازش کند. اگر شما هم جز افرادی هستید که نمی دانید چه نوع لنزی برای شما کارآمد تر است. کیفیت خروجی لیزر بسیار اثر گذار در کیفیت لنز می باشد . ما به شما این مدل را پیشنهاد می کنیم.

مزیت های لنز ۲ اینچی:

  • برطرف کردن تمام نیازهای برش و حکاکی
  • توانایی حکاکی و برش برای ضخامت های تا ۱٫۲ اینچ
  • سازگاری با بیشتر دستگاه های لیزر
  • درای توانایی جایگزینی با لنزهای مورد احتیاج است.
  • بهترین لنز برای حکاکی و برش روی متریال های ضخیم تر

محدودیت های لنز ۲ اینچی:

  • برای برش ها و حکاکی هایی با رزولوشن بالا و با جزئیات، مناسب نیست.
  • برای برش هایی با ضخامت بالای ۱٫۲ اینچ لبه های نازکی به وجود می آورد.

پارت لیزر ، مرجعی مطمئن و بسیار قدرتمند در صنعت دستگاه ها و خدمات  لیزر ، مفتخر است که در کلیه ی امور مربوط به فروش دستگاه لیزر  ،  فروش دستگاه لیزربرش , دستگاه جوش لیزر , دستگاه لیزربرش فلز,فروش قطعات دستگاه لیزر , فروش دستگاه لیزرحکاکی و  …  و همچنین فروش قطعات دستگاه لیزر ، تعمیرات مربوط به دستگاه لیزر و همچنین خدمات مربوط به صنعت دستگاه لیزر (Laser Device)و  …  با بهره مند بودن از تیمی بسیار متخصص تمام وقت در خدمت کلیه ی مشتریان گرامی می باشد.امید آنکه بتوانیم گامی هرچند کوچک در راستای کسب رضایتمندی کلیه ی مشتریان خود برداریم.

[/vc_column][/vc_row]

درباره نویسنده:

Call Now Button