مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

قطعات اپتیک دستگاه لیزر حکاکی وبرش

/, مطالب دستگاه لیزر, مقالات/قطعات اپتیک دستگاه لیزر حکاکی وبرش

قطعات اپتیک دستگاه لیزر حکاکی وبرش

[vc_row][vc_column width=”1/1″]

قطعات اپتیک دستگاه لیزر حکاکی وبرش

قطعات اپتیک دستگاه های لیزر برش و حکاکی شامل آینه و عدسی و تیوب لیزر هستند. قطعات اپتیکی مانند آینه و عدسی به مرور زمان کدر شده و در نتیجه ، توانایی دستگاه در برش عمیق یا کار سریع کاهش می یابد. علاوه بر این ، هر نوع ترک یا شکستگی در این قطعات اپتیک باعث بروز مشکل در کارکرد دستگاه است. در تیوب لیزر نیز که از قطعات اپتیک دستگاه های لیزری برش و حکاکی غیرفلزات است ، مولکول های گاز به تدریج تجزیه شده و توانایی برش و حکاکی دستگاه کاهش می یاید. دارندگان دستگاه های لیزری بهتر است همیشه حداقل یک آینه و عدسی یدکی و یک تیوب لیزر اضافی در محل کار خود داشته باشند تا در صورت بروز هر نوع مشکلی برای این قطعات که قطعات مصرفی هستند ، بتوانند بدون بروز وقفه ، کارشان را ادامه دهند.

  1.  آینه های فلزی و شیشه ای
  2.  عدسی با فاصله کانونی ۲ اینچ
  3.  عدسی با فاصله کانونی ۲٫۵ اینچ
  4.  عدسی با فاصله کانوی ۳ اینچ
  5.  عدسی با فاصله کانونی ۴ اینچ
  6. انواع عدسی های دستگاه های مارک زنی لیزری
 لنز

لنز

لنز لیزر

لنز (Lens) از جمله قطعات مهم در دستگاه های لیزر به شمار می آید و بر خلاف اندازه کوچک آن ، در ایجادکیفیت مناسب تاثیر بسیار زیادی دارد . وظیفه لنز جمع کردن پرتو لیزر خروجی و کوچک کردن آن در مینیمم ترین حالت
ممکن است . در صورت عدم تهیه لنز مناسب ، کیفیت حک و برش شما با افت شدید ی مواجه می گردد . الف : لنزهای ساخت آمریکا : (II-IV) ب : لنزهای ساخت چین (مونتاژی)

پارامترهای مهم هنگام تهیه لنز :

۱- قطر لنز مورد استفاده در دستگاه شما : دقت کنید لنزها در قطر های متفاوت ساخته می شوند

۲- فوکوس لنز : هر لنز دستگاه لیزر دارای مقدار فوکوس مربوط به خود می باشد . به این معنی که اگر فوکوس لنزی cm5 باشد یعنی کوچک ترین نقطه در فاصله cm5 از آن ایجاد می شود . لذا پس از تهیه لنز دستگاه لیزر، حتما فاصله مناسب لنز دستگاه لیزر تا ماده مورد نظر را رعایت کنید . – در صورت داشتن اتوفوکوس این مقدار در نرم افزار تعریف شده و دستگاه این فاصله را به صورت اتوماتیک رعایت می کند. – در صورت عدم داشتن اتوفوکوس ، این مقدار با ساختن گیج و تنظیم فاصله توسط اپراتور صورت می پذیرد.

در دستگاه حکاکی و برش لیزری غیر فلزات معمولا سه آینه بازتاب دهنده ویک عدسی یا لنز متمرکز کننده استفاده می شود . رایج است که می گویند آیینه ولنز  دستگاه لیزر سنگاپوری و یا آمریکایی از کیفیت بالایی برخوردارند ولی نکته ای که وجود دارد این است که تشخیص اینکه این محصول حقیقتا ساخت سنگاپور است یا نه قدری مشکل است از طرف دیگر چندین شرکت کوچک و بزرگ در کشور چین در حال تولید این محصول هستند لذا تنها راه اطمینان از کیفیت محصول انتخاب فروشنده معتبر می باشد.

توجه:  آیینه ولنز دستگاه لیزر را باید پس از مدت زمان مشخصی (معمولا پس از چند ساعت کار مداوم روزانه) با استفاده از یک گوش پاک کن آغشته به الکل از داخل به بیرون به صورت حلزونی تمیز نمایید. • به هیچ عنوان از مایعی غیر از الکل سفید طبی برای تمیز کردن استفاده ننمایید. • چند دقیقه صبر کنید تا الکل روی آیینه ها به طور کامل خشک شوند.

لنز دستگاه لیزر متمرکز کردن پرتوهای لیزر روی سطح کار را انجام می دهد که در دو نوع برش و حکاکی با فاصله کانونی مختلف و قطرهای مختلف موجود می باشد.

آینه

آینه

لنز ها در لیزر دارای انواعی به شرح زیر می باشند :

لنز طلایی دستگاه لیزر
لنز نقره ای لیزر
لنز جیوه ای دستگاه لیزری
و …

در ابزار دستگاه لیزر و در واقع قطعات دستگاه لیزری ، لنز یکی از مهمترین ارکان دستگاه لیزر حکاکی و برش محسوب می شود. سایز ، نقطه ی کانونی و … موارد بسیار زیاد دیگری در لنز لیزر مطرح می باشد که نسبت به کاربرد آن و کشور تولید کننده ( لنز امریکایی ، لنز چینی ) درارای قیمت متفاوتی می باشد.
برای خرید لنز دستگاه لیزر می توانید با ما از طریق تلفن و یا ایمیل تماس حاصل نمایید. معمولا فروش لنز و آینه دستگاه لیزر باهم صورت می پذیرد

– نصب دستگاه لیزر: تمامی دستگاه های لیزری عرضه شده ، توسط شرکت پارت لیزر در محل مشتری نصب می شوند.

– آموزش: برای تمامی دستگاه های لیزر ، آموزش به مشتریان ارائه می شود. این آموزش برای دستگاه هایی با قیمت های پایین و متوسط در محل مشتری و برای دستگاه های گران قیمت در محل شرکت سازنده ارائه می شود.

– گارانتی: تمامی دستگاه های لیزر دارای گارانتی هستند.

– خدمات پس از فروش: تمای دستگاه های لیزر دارای خدمات پس از فروش هستند و تعمیرات و تامین قطعات یدکی دستگاه لیزر حکاکی و برش مورد نیاز مشتریان از طریق شرکت قابل انجام است.

اغلب دستگاه های لیزر عرضه شده توسط شرکت ، دارای تاییدیه های معتبر بین المللی ISO و CE ( استاندارد اتحادیه اروپا ) هستند که نشانه ای از کیفیت محصولات عرضه شده هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه های لیزر و قیمت آن ها لطفا با ما تماس بگیرید. برای به دست آوردن اطلاعات در مورد کاربردهای دستگاه های لیزر و تنوع این دستگاه ها ، می توانید از سایت اینترنتی ما دیدن بفرمایید.

 [/vc_column][/vc_row]

درباره نویسنده:

Call Now Button