مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

فروش لنز دستگاه لیزر

///فروش لنز دستگاه لیزر

فروش لنز دستگاه لیزر

فروش لنز دستگاه لیزر

لنز دستگاه لیزر ، آینه دستگاه لیزر :

 اشعه لیزر پس از خروج از تیوب و برخورد به آیینه ها دستگاه لیزر و هدایت توسط آنها نیاز به متمرکز شدن به روی سطوح کار را دارد که این عمل به وسیله لنز دستگاه لیزر صورت می گیرد.

باید اشاره کرد که لنزهای استفاده شده در دستگاه لیزر باتوجه به عملکرد و فاصله ی کانونی سایز بندی می شوند که در زیر به انواع سایزها اشاره می گردد.

لنز ۱/۵ اینچ دستگاه لیزر :

این لنز با توجه به فاصله ی کانونی ای که دارد برای حکاکی با کیفیت مورد استفاده قرار می گیرد کیفیت حکاکی با این لنز حدود  ۶۰۰ dpi تعریف شده است. این لنز بیشتر برای حکاکی و برش حروف کوچک و جزئیات دقیق کاربرد دارد و پهنای اشعه خروجی این لنز ۰/۰۰۳ تا ۰/۰۰۶۵ اینچ می باشد لازم به ذکر است این لنز برای برش چوب با ضخامت کمتر از ۱/۶ اینچ مناسب می باشد.

لنز ۲/۵ اینچ دستگاه لیزر :

این لنز بیشترین استفاده را در دستگاه های لیزر دارد، به گونه ای لنز استاندارد می باشد که قابلیت خوبی برای حکاکی و برش را دارد . کیفیت حکاکی با این لنز حدود ۳۰۰ تا ۶۰۰ dpi تعریف شده است، همچنین پهنای اشعه خروجی این لنز حدود ۰/۰۰۴ تا ۰/۰۰۷ اینچ می باشد.

لنز ۴ اینچ دستگاه لیزر :

این لنز برای برش و حکاکی اجسام با قطر بالا استفاده می شود و نقطه ی کانونی بالاتری دارد فاصله ی کانونی و پهنای اشعه خروجی این لنز را برای حکاکی اجسامی مانند کاسه و بشقاب مناسب ساخته است.

توسط | 2017-11-26T22:15:55+00:00 می 2nd, 2016|دسته‌ها: مطالب دستگاه لیزر, مقالات|برچسب‌ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , |دیدگاه‌ها برای فروش لنز دستگاه لیزر بسته هستند

درباره نویسنده:

Call Now Button