مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

عوامل مفید دستگاه لیزر فایبر

///عوامل مفید دستگاه لیزر فایبر

عوامل مفید دستگاه لیزر فایبر

[vc_row][vc_column width=”1/1″]

عوامل مفید دستگاه لیزر فایبر

امروز به بررسی عوامل مفید دستگاه لیزر فایبر برش فلزات می پردازیم:

پایداربودن آن دلیل مهمی است برای استفاده از دستگاه لیزر فایبر برش فلزات زیرا توسط فیبر نوری پرتو لیزر دستگاه لیزر فایبر برش فلزات ارسال می شود و با اطمئنان به هرنقطه ای  که بخواهیم منتقل می کنیم. تناوب پرتو لیزر دستگاه لیزر فایبر برش فلزات میان آینه ها ایجاد می شود که مستلزم تنظیم بسیاردقیق آینه ها می باشد

photo_2016-06-11_14-00-49

تنظیم کردن پرتو لیزر در داخل هسته باریک فیبر بسیار سخت است. و نیازمند تنظیمات بسیار دقیق است. بنابراین لیزرهای معمولی در مقابل برخورد یا ضربه بسیار حساس هستند.لذا اگر یک آینه از تنظیم خارج شود تنها یک متخصص می تواند آن را تنظیم کنند.در دستگاه لیزر فایبر برش فلزات پرتو را در داخل فیبر تولید می کنند و ارسال آن به هیچ پیچدگی یا سیستم نوری حساسی نیاز ندارد. و پارامتر آن را بسیار ایمن و پایدار جهت بهره برداری آسان می سازند.

دستگاه لیزر فایبر برش فلزات به دلیل  کیفیت فوق العاده پرتو آن مفید بوده زیرا که پرتو داخل هسته کوچک فیلتر تولید و محدود شده است. در انجام این پرتو به این صورت است که کاملاً مستقیم بوده وقادر خواهد بود روی یک نقطه کاملا کوچک با بیشترین تاثیرات متمرکز می گردد. که در زمان برش کاری با  دستگاه لیزر فایبر برش فلزات و در بسیاری از کاربردها چنین لیزری با این کیفیت مورد نیاز است.

دستگاه لیزر فایبر برش فلزات توان تولیدی ان قدرت زیادی دارد. به شکل کلی لیزر دستگاه لیزر فایبر برش فلزات در شروع حتی با توانی در حدود ۱w می تواند به پوست شما آسیب برساند.دستگاه لیزر فایبر برش فلزات می توانند توانی بسیار قدرتمند در حدود ۱۰۰۰وات (۱کیلووات) تولید کنند. این مقدار خیلی بیشتر از آن چیزی است که حتی برای برش قطر یک اینچ استیل لازم است.

hakaki

دستگاه لیزر فایبر برش فلزاتبازدهی بالا و خشک شوندگی آسان است،لازم به ذکر است سایر دستگاههای لیزر ممکن است درصد کمی از توان دریافتی را به لیزر تبدیل کنند اما نسبت تبدیل توان پمپاژ به توان خروجی در دستگاه لیزر فایبر برش فلزات بین ۸۰-۷۰ درصد می باشد. که این مصرف پایین تر توان در ورودی دستگاه لیزر فایبر برش فلزات را نشان می دهد. دستگاه لیزر فایبر برش فلزات عمر طولانی دارند و گرما را می توانند روی غلاف فیبر پخش کنند و این باعث می شود که مانع از شکستن فیبر توسط گرما شود. بیشتر موارد خاصیت نوری خودرا با بالا رفتن دما تغییر می دهند و این بسیار برای کیفیت باریکه لیزر موثر است.

[/vc_column][/vc_row]

درباره نویسنده:

Call Now Button