مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

ساخت چرم با دستگاه لیزر

///ساخت چرم با دستگاه لیزر

ساخت چرم با دستگاه لیزر

[vc_row][vc_column width=”1/1″]

ساخت چرم با دستگاه لیزر

امروزه با استفاده از دستگاه لیزر می توان در صنایع مختلفی کارهای خلاقانه ای انجام داد. دستگاه لیزر در صنعت چرم نیز کاربرد زیادی دارد به نحوی که با حکاکی روی چرم می توان طرح های زیبایی روی چرم ایجاد کرد. در این مقاله به شما ساخت یک کیف چرمی برای نگهداری کارت های بانکی و کارت ویزیت را به شما آموزش می دهیم.

دستگاه لیزر برش و حکاکی 90130 GW (5)

متریال مورد نیاز:

چرم با ضخامت ۲ میلی متر

چسب مخصوص چرم

دستگاه لیزر با مشخصات زیر:

توان ۲۵ وات

لنز دستگاه لیزر ۱٫۵ اینچ

میز مخصوص برش

مرحله اول: طرح اولیه کیف

شما می توانید طرح را با سلیقه خودتان طراحی کنید و یا به راحتی از قسمت دانلود طرح ها آماده دستگاه لیزر در سایت ما یکی از طرح های موجود دستگاه لیزر کیف چرم را انتخاب کنید.

مرحله دوم: پردازش با دستگاه لیزر

بعد از طراحی یا انتخاب طرح خود باید آن را به دستگاه لیزر خود ارسال کنید. تنظیمات دستگاه خود را می توانید مطابق با پارامترهای زیر تنظیم کنید.

حکاکی (سیاه): توان %۸۰، سرعت %۵۰، دقت ۵۰۰ dpi

علامت گذاری (قرمز): توان %۲۰، سرعت %۲، فرکانس ۲۰۰۰ هرتز، افست Z 2 میلی متر

برش (آبی): توان %۳۵، سرعت %۰٫۷، فرکانس ۱۰۰۰ هرتز

برش (سبز): توان %۶۶، سرعت %۱۰۸، فرکانس ۱۰۰۰ هرتز

 hh3

مرحله سوم: اسمبل کردن

همان طور که در تصویر زیر می بینید، سوراخ های موجود در طرح کیف دستگاه لیزر را از جا در بیاورید تا بتوانید طبق الگوی موجود کیف را ا کرده و برای محکم کاری این قسمت های تا شده را به تمیزی چسب بزنید.

تمیز کردن:

چرم یک محصول طبیعی می باشد که برای حکاکی و برش مناسب می باشد و هنگامی که در دستگاه برش می خورد بوی خاصی دارد.علاوه بر آن دقت داشته باشید که لبه های برش سیاه و لکه دار می شود. خیلی از انواع چرم ها به راحتی تمیز می شوند و می توانید آن ها را با یک دستمال خشک تمیز کنید. در غیر این صورت با یک دستمال تمیز یا دستمال الکلی آن را می توانید تمیز کنید.

 [/vc_column][/vc_row]

درباره نویسنده:

Call Now Button