مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

ساخت لوستر کاغذی با دستگاه لیزر

///ساخت لوستر کاغذی با دستگاه لیزر

ساخت لوستر کاغذی با دستگاه لیزر

[vc_row][vc_column width=”1/1″]

ساخت لوستر کاغذی با دستگاه لیزر

یکی از دستگاه هایی  که در صنعت دکوراسیون مورد استفاده قرار می گیرد دستگاه لیزر است و چون از نظر اقتصادی  بسیار مقرون به صرفه است بسیار طرفدار دارد. در دکوراسیون اصولا یا برای ساخت نمونه اولیه و یا به جهت ساخت یک دکوری از دستگاه لیزر استفاده می شود.

maximus_1_picture

مواد ساخت لوستر کاغذی

  • کاغذ عکاسی و یا کاغذ نازک ( ۱۸۰ تا ۳۰۰ گرم در متر مربع )
  • سر پیچ لامپ
  • کاغذ برای پوشاندن میز حکاکی دستگاه
  • دستگاه لیزر ۱۲۰ وات
  • بهتر است از لنز ۱٫۵ اینچی استفاده نمایید

آماده کردن دستگاه لیزر

در این قسمت شما باید  یک طر ح نمونه از  طرح دستگاه لیزر مدل لوستر  دانلود کنید و سپس در برنامه گرافیکی مورد نظرتان وارد کنید و بر اساس سایزی که مد نظر شما است آن را تغییر دهید. سپس آن را به دستگ اه لیزر ارسال کنید و تنظیمات آن را انجام دهید. تنظیمات هر دستگاه متفاوت است و شما باید طبق مدل دستگاه لیزر خود تنظیمات مربوطه را اجرا نمایید. درمرحله بعد کاغذ خود را در دستگاه لیزر قرار دادید، بقیه سطح میز دستگاه لیزر را با یک کاغذ سفید بپوشانید تا کیفیت خروجیتان بهتر شود.

لوستر کاغذی

لوستر کاغذی

تنظیمات دستگاه لیزر

قدرت دستگاه لیزر %۱۷، سرعت %۲٫۵ و فرکانس ۱۰۰۰ هرتز برای برش این مدل مناسب می باشد.

اسمبل کردن

مانند شکل بالا سر پیچ لامپ را به کاغذ ها اسمبل کنید و انتهای آن را با یک حلقه محکم کنید. دقت داشته باشید که در این لوستر که با دستگاه لیزر می سازید، فقط می توانید از لامپ های LED استفاده کنید و فاصله  مناسبی بین لامپ و لوستر قرار دهید.

 [/vc_column][/vc_row]

درباره نویسنده:

Call Now Button