مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

ساخت انواع تابلو با لیزر

///ساخت انواع تابلو با لیزر

ساخت انواع تابلو با لیزر

ساخت انواع تابلو با لیزر

 

از آنجایی که قدرت صنعت دستگاه های لیزری را نمیتوان در زمینه تولید و نوآوری نادیده گرفت میگفت گفت که صنعت دستگاه های لیزری امروزه در اکثر صنعتها و تولیدها ورود کرده است. مثلا در زمینه ی ساخت انواع تابلوهای راهنما ( ساخت تابلو با لیزر ) آن هم با کیفیت و سرعت تولید بالا بسیار کارآماد بوده است.

 

ساخت تابلو مغازه ها با لیزر

برش وحکاکلی با لیزر در تابلوسازی کاربرد های بسیا زیادی دارد ازجمله :

  • برش نوشته های تابلوها از جنس پلکسی
  • ساخت تابلو LED
  • ساخت تابلو نوری
  • ساخت تابلو راهنما

ساخت تابلو نام شرکت ها با لیزر برش و حکاکی

 تابلوهای فلزی که نام شرکت ها در آن حک شده و در جلوی درب ورودی یا ورودی ساختمانها قرار می گیرند  از دیگر تکنولوژی های بروز  دستگاههای لیزر می باشد.

ساخت تابلو نوری با لیزر

تابلو نوری متشکل از یک صفحه پلکسی شفاف با حک یا نیم برش بوده که با تاباندن نور از یک طرف آن ، نوشته ها ی این تابلو به رنگهای مختلف دیده می شوند .این تابلوها به علت زیبایی ، طراحی ساده و جذاب ، عمر بالا ی LED ها و کم مصرف بودن رواج زیادی یافته اند . همچنین این  تابلوهای نوری در شب جلوه بسیار زیبایی دارند . که با گذاشتن برد الکترونیکی خاص و کنترل ، این تابلوها را به رنگهای متنوع نمایش  و یا افکت روی آنها ایجاد نمود.

ساخت تابلو نوری با لیزر

ساخت تابلو نوری با لیزر

 

درباره نویسنده:

Call Now Button