مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

روش نصب نرم افزار دستگاه لیزر

///روش نصب نرم افزار دستگاه لیزر

روش نصب نرم افزار دستگاه لیزر

[vc_row][vc_column width=”1/1″]

روش نصب نرم افزار دستگاه لیزر

یکی از مهمترین قسمت های دستگاه لیزر، نرم افزار دستگاه لیزر می باشد که در هنگام نصب  و راه اندازی دستگاه لیزر، این نرم افزار نیز باید نصب شود. نصب این نرم افزار کار بسیار آسانی است و مسئول نصب شرکت پارت لیزر بعد از نصب دستگاه لیزر و راهنمایی های موجود، نحوه نصب این نرم افزار را به شما آموزش می دهد. سعی کنید تا نصب نرم افزار دستگاه لیزر را خودتان یاد بگیرید تا در صورت هر اتفاقی مثل عوض کردن ویندوز خود، برای جلوگیری از اتلاف زمان، دیگر نیازی به تماس با پشتیبانی و کمک از دیگران نباشید. در صورتی که دستگاه لیزر خود را از شرکت پارت لیزر خریداری کرده باشید، همکاران ما درایور نصب نرم افزار دستگاه لیزر RdWorks را در اختیار شما قرار می دهند

نحوه نصب نرم افزار دستگاه لیزر

نام این نرم افزار  RdWorksمی باشد بعد از ریختن درایو این نرم افزار داخل کامپیوتر در مرحله اول پوشه که در آن نرم افزار را قرار داده ایم باز می کنیم و سپس گزینه RDWorksV8Setup را طبق تصویر زیر انتخاب کنید. روی آن کلیک کنید و روی صفحه ای که باز می شود دکمه Install را بزنید.

index10

در مرحله دوم مطابق با شکل زیر بعد از زدن دکمه نصب به مدتی صبر می کنیم نا نرم افزار در درایو مورد نظر کپی شود.

index19

اگر دستگاه لیزر قادر به اتصال به USB می باشد روی گزینه Install USB driver کلیک می کنیم تا دوباره نیازی به آپدیت کردن سخت افزار ها به صورت دستی نباشد. در غیر این صورت می توانید به صورت زیر عمل کنید.

 My Computer خود کلیک راست کنید و Manage را باز کنید تا صفحه ای مطابق شکل زیر برای شما باز شود.

 index20

داخل پوشه درایو منیجر  قسمتی به نام Port وجود دارد که با کلیک کردن روی گزینه Update Driver Software صفحه دیگری باز می شود با دو گزینه برای انتخاب مواجه خواهید شده که به شما این امکان را می دهد تا درایور نرم افزار خود را در ادرسی را که تمایل دارید نصب کنید، گزینه دوم “Browse my computer for driver software”  امکان این را می دهد که فایل درایوی که برای شما در پوشه قرار دادیم را به راحتی پیدا کنید.

index21

پس از انتخاب آدرس پوشه مورد نظر، می توانید برای نصب درایور نرم افزار دستگاه لیزر روی گزینه Next کلیک کنید. بعد از اتمام نصب نرم افزار دستگاه لیزر، آیکون نرم افزار بر روی صفحه دسکتاپ کامپیوتر شما ظاهر می شود و شما برای کار کردن با آن می توانید روی آن کلیک کنید.

[/vc_column][/vc_row]

درباره نویسنده:

Call Now Button