مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

دلیل استفاده از دستگاه لیزر برش فلز

/, مطالب دستگاه لیزر, مقالات/دلیل استفاده از دستگاه لیزر برش فلز

دلیل استفاده از دستگاه لیزر برش فلز

[vc_row][vc_column width=”1/1″]

دلیل استفاده از دستگاه لیزر برش فلز

دلایل  استفاده از دستگاه لیزر برش فلز در کسب و کار و بخش های خرده فروشی وجود دارد که ما در اینجا به ۵ دلیل آن بسنده می کنیم.

 

انعطاف پذیری فرایند تولیددر دستگاه لیزر برش فلز

دستگاه برش لیزر فلز تقریبا انعطاف پذیرتری بالایی در فرآیند تولید دارد و در دنیای مدرن امروز توانسته به بهترین نحو و آسانترین روش ممکن متریالهای فلزی را برش دهد بطوری که  قطعه ای که برای برش استفاده می شود با هر ضخامت و تعدادی که باشد می توانید به راحتی آن را با دستگاه های برش لیزر فلز برش دهید و در کسب و کار خود مورد استفاده قرار دهید.

 تنوع مواد فلزی که میتوان در فرایند دستگاه برش لیزر فلز از آن ها استفاده کرد

مواد فلزی زیر را می توان در بخش خرده فروشی پیدا کرد و برای استفاده در کسب . کار خود این مواد را می توان با دستگاه های برش لیزرفلز پردازش نمود:

  • فولاد
  • فولاد ضدزنگ
  • آلومینیوم
  • مس
  • برنج
  • فولاد پوشش داده شده

همانطور که می دانید موادی که در فرایند برش دستگاه لیزر برش فلز بکاربرده می شود به دو دسته کلی تبدیل میشوند که این دو دسته کلی به صورت زیر می باشد .

برش لیزری فلزات

برش لیزری غیر فلزات

تحویل سریع محصول با فرایند دستگاه لیزر برش فلز و پرس برک در کنار خدمات برش لیزر

مهترین چیز در کسب و کار مشتری ارائه سریع محصولات می باشد بنابراین در قراردادی که بامشتری می بندید این مورد ذکر شده است و شما برای انجام دادن به موقع  کار خود نیاز به دستگاه برش لیزر فلز دارید که بتوانید محصولاتی را با تیراژ بالا و ضخامتهای مختلف به مشتری اراده دهید. دستگاه لیزر برش فلز این امکان را برای شما به وجود آورده که با تنظیمات ساده برروی دستگاه و وجود ابزارهای متعدد کارشما را راحت کرده و شما می توانید در مدت کمتر از یک هفته یا همان روز محصول را به مشتری تحویل دهید.  بیشتر شرکت های ارائه کننده خدمات دستگاه برش لیزری فلز، خدمات پرس برک را نیز ارائه می کنند. این موضوع بدین معناست که می توان بخش های برش خورده را بعدا تا کرد. تا کردن با پرس برک در یک فرایند سریع رخ می دهد. راه حل هایی همچون برش با دستگاه لیزربرش فلز و تا کردن برای شرکت هایی که در حال تولید قطعات نمایشی یا قفسه هستند بسیار مفید است.

[/vc_column][/vc_row]

درباره نویسنده:

Call Now Button