مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

دستگاه لیزر و دستگاه برش لیزری

///دستگاه لیزر و دستگاه برش لیزری

دستگاه لیزر و دستگاه برش لیزری

[vc_row][vc_column width=”1/1″]

دستگاه لیزر و دستگاه برش لیزری

 

برای خریدن یک دستگاه لیزر و دستگاه برش لیزری، باید ایتدا نیاز خود را در نظر داشته باشید و مطابق آن محصول مورد نظر را انتخاب کنید. مواردی را در زیر برای شما یادآور می شویم تا با توجه به آن محصول خود را جستجو کنید.

۱- سایز میز کار:

میز کار دستگاه لیزر و دستگاه برش لیزری، قطعه ای است جهت جای گیری متریال ها در دستگاه لیزر، در سایزهای مختلف موجود می باشد و در دو مدل هانی کامپ ( لانه زنبوری) و آلومینیومی تیغه ای موجود می باشد. مدل میز کار لیزر بستگی به اندازه و جنس متریال مورد استفاده دارد.

۲- توان تیوپ

۳-میز ثابت یا میز برقی بودن

از خرید دستگاه هایی که در کارگاه مونتاژ کرده اند خودداری کنید.

توجه داشته باشید که تمام قسمت های دستگاه گارانتی داشته باشد( باید خدمت شما عرض کنیم که قطعات مصرفی شامل گارانتی نمی باشد ).

و از همه مهمتر حتی قیمت دستگاه لیزر، خدمات پس از فروش مناسب آن می باشد. برش فلز با لیزر در مجموعه پارت لیزر با داشتن نیرو های مجرب و فنی آماده تامین نوع فلز مورد نظر و برش لیزری با کیفیت، در خدمت همکاران و مشتریان عزیز می باشد.

راه اندازی و آموزش کار با دستگاه لیزر:

نصب و آموزش دستگاه های لیزر شرکت پارت لیزر، پس از خرید دستگاه و در هر مکانی که مشتری بخواهد به صورت رایگان انجام داده می شود.

پشتیبانی و گارانتی دستگاه:

دستگاه های لیزر شرکت پارت لیزر، دارای گارانتی بی قید و شرط و خدمات پس از فروش در سراسر کشور می باشد. همچنین از دیگر خدمات ما ارائه سرویس، تعمیر و نگهداری دستگاه های برش و حک لیزری با بهره مندی از مهندسین و کارشناسان مجرب و کارآزموده به عنوان مطرح ترین مجموعه لیزری در ایران است.

( دستگاه لیزر و دستگاه برش لیزری )

 

دستگاه برش لیزری,دستگاه برش لیزری فلزات,دستگاه برش لیزری چوب,دستگاه برش لیزری پارچه,دستگاه برش لیزری کاغذ,دستگاه برش لیزری کوچک,دستگاه برش لیزری طلا,دستگاه برش لیزری چرم,دستگاه برش لیزری ام دی اف,دستگاه برش لیزری کاغذ a4,

[/vc_column][/vc_row]

درباره نویسنده:

Call Now Button