مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

دستگاه لیزر برش پارچه

دستگاه لیزر برش پارچه

دستگاه لیزر برش پارچه

ممکن است تا کنون پارچه هایی را مشاهده کرده باشید که دارای برش های بی نظیر و بسیار پیچیده و زیبا باشند ، فارغ از اینکه ممکن است یک در صد از از آنها کار دست باشد میتوان به جرات گفت که ۹۹ درصد آن کار دستگاه لیزر پارچه و نمد و چوب می باشد.این دستگاه لیزر برای برش و حکاکی چرم و پارچه ساخته شده است. وجود دو سر لیزر در این دستگاه، این امکان را به وجود می آورد که نرخ تولید دستگاه دو برابر یک دستگاه با یک سرر لیزر باشد.

و اما نمد نوعی بافته سنتی است که با پشم تولید می‌شود. نمد پارچه ی بافته شده نمی باشد  بلکه با ایجاد فشار و رطوبت و حرارت، موجب درهم‌ رفتن الیاف پشمی می‌شوند. نمدها در رنگ های متنوع و بسیار زیبایی موجود هستند که همین تنوع در رنگ و خود جنس نمد امکان تولید کارهای زیبا و متعددی را فراهم میکند.

برای برش نمد می توان از روش دستی و یا استفاده از دستگاه مخصوص لیزر برش نمد استفاده کرد. که استفاده از دستگاه برش لیزری به دلیل دقت، سرعت، ظرافت و کیفیت نهایی بهتر، محبوب تر است.از دستگاه برش لیزری روی نمد می توان در ساخت انواع عروسک های نمدی، کیف، کیف موبایل، جامدادی، رومیزی، کوسن، انواع محصولات زینتی، تزیینی و سفره آرایی و … استفاده کرد.

پارت لیزر ، مرجعی مطمئن و بسیار قدرتمند در صنعت دستگاه ها و خدمات  لیزر ، مفتخر است که در کلیه ی امور مربوط به فروش دستگاه لیزر  ،  فروش دستگاه لیزربرش , دستگاه جوش لیزر , دستگاه لیزربرش فلز,فروش قطعات دستگاه لیزر , فروش دستگاه لیزرحکاکی و  …  و همچنین فروشقطعات دستگاه لیزر ، تعمیرات مربوط به دستگاه لیزر و همچنین خدمات مربوط به صنعتدستگاه لیزر (Laser Device)و  …  با بهره مند بودن از تیمی بسیار متخصص تمام وقت در خدمت کلیه ی مشتریان گرامی می باشد.امید آنکه بتوانیم گامی هرچند کوچک در راستای کسب رضایتمندی کلیه ی مشتریان خود برداریم.

درباره نویسنده:

Call Now Button