مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

دستگاه برش و حکاکی لیزر فلزات فایبر

///دستگاه برش و حکاکی لیزر فلزات فایبر

دستگاه برش و حکاکی لیزر فلزات فایبر

[vc_row][vc_column width=”1/1″]

دستگاه برش و حکاکی لیزر فلزات فایبر

 

دستگاه لیزر : از مشخصات دستگاه برش و حکاکی لیزر فلزات فایبر دستگاه حکاکی فایبر که جدیدترین تکنولوژی روز دنیاست و جایگزین مناسبی برای دستگاه های یاگ (YAG) لامپی و دایودی شده اند. این دستگاه با حکاکی ظریف و سرعت مناسب در بیشتر صنایع به کارگیری شده است و در حال تبدیل شدن به یک دستگاه کاملا قابل استفاده می باشد.

از مشخصات دستگاه برش و حکاکی لیزر فلزات فایبر قابل استفاده بودن آن در صنایع نظامی مانند جنگ افزار، هواپیما سازی، کشتی سازی  و غیره است. تجهیزات پزشکی، قطعات خودرو، طلا و جواهر که برش طلا تا ۱ میلیمتر ، حکاکی تصویر ، حکاکی طرح و پلاک هدایای تبلیغاتی، قالب سازی، یراق آلات، محصولات قاشق و چنگال، شیر آلات، اتصالات، بردهای الکترونیکی، عینک، بلبرینگ، ساعت مچی، فلش مموری، قطعات کامپیوتر، ساعت، موبایل، کیبورد، زیور آلات، سیستم گارانتی، کابل، لوله سای، خودکار و جاسو ئیچی، آسانسور، ساختمان کلید و پریز ، حکاکی رنگی روی استیل، لوازم رستوران، کشتی سازی، خودرو سازی، هوا فضا، ابزار آلات، دکمه، لیبل سازی و غیره می باشد.

 

مشخصات دستگاه برش و حکاکی لیزر فلزات فایبر

Laser fiberglass machine

حکاکی تمامی فلزات که اعم از:

استیل ، آهن ، آلومینیوم ، برنج ، طلا ، نقره ، پلاتین ، تیتانیوم می باشد.

حکاکی غیر فلزاتی نظیر:

پلکسی تیره ، پلاستیک ها ، pvc ها ، Selicon و غیره می باشد.

برش فلزات نازک:

طلا ، نقره ، آلومینیوم ، برنج تا یک میلیمتر )می باشد.

از مشخصات دستگاه برش و حکاکی لیزر فلزات فایبر سیستم خنک کننده این لیزر هوا بوده و از وزن بسیار کمی ۴۰ کیلوگرم جهت حمل ونقل برخوردار هستند.

از مشخصات دستگاه برش و حکاکی لیزر فلزات فایبر، برق مصرفی آنها ۴۰۰ تا ۸۰۰ وات بوده که در مقایسه با YAG از هزینه بسیار کمتری برخوردار هستند.

مشخصات فنی دستگاه برش و حکاکی لیزر فلزات فایبر

توان لیزر :

۲۰ وات ، ۳۰ وات ، ۵۰ وات ، ۷۰ وات ، ۱۰۰ وات می باشد.

لیزر سورس در برندهای مختلف :

IPG آلمان ،SPI انگلستان ، Raycus چین ، Max چین و با طول عمر صد هزار ساعت می باشند که بیش از ۱۵ سال نیاز به قطعه مصرفی پیدا نمی کنند. این دستگاه دارای میز کار ( قابلیت بالا-پایین شونده ) جهت فوکوس لیزر است و از طریق کابل USB به کامپیوتر متصل می شود.

 و همچنین دارای عینک محافظ لیزر و پدال می باشند.

[/vc_column][/vc_row]

درباره نویسنده:

Call Now Button