مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

دستگاه برش لیزرفلز در حجم بالا

///دستگاه برش لیزرفلز در حجم بالا

دستگاه برش لیزرفلز در حجم بالا

دستگاه برش لیزرفلز در حجم بالا

مزیت و متقاضیان دستگاه لیزر برش فلز

از دستگاه برش لیزر فلز در سالهای گذشته درحجم و تیراژ کم استفاده می شد. اما امروزه خدمات دستگاه لیزر برش فلز طوری می باشد. که در حجم بالا مورد استفاده قرار گرفته و بسیار مقرون و به صرفه می باشد و نسبت به ابزارهای و روش های سنتی مزایا و کاربرد بیشتری دارند. دستگاه لیزر برش فلز همچنین بسیار قابل استفاده در صنعت های مختلف شده است که حتی در کسب و کارهای کوچک و بزرگ مورد توجه کاربران قرار گرفته است. از دستگاه برش لیزر فلز در سالهای گذشته درحجم و تیراژ کم استفاده می شد. اما امروزه خدمات دستگاه لیزر برش فلز طوری می باشد که در حجم بالا مورد استفاده قرار گرفته و بسیار مقرون و به صرفه می باشد و نسبت به ابزارهای و روش های سنتی مزایا و کاربرد بیشتری دارند. امروزه یکی از خدمات دستگاه لیزر برش فلز فرایند تولید در حجم بالا برای مشتریان می باشد. این موضوع به اقتصاد جهانی امروز بسیار مرتبط است زیرا شرکت ها دوست دارند حجم وسیعی از کارها را در کمترین زمان و با کمترین هزینه انجام دهند. به طور کلی، دستگاه برش لیزر فلز را می توان با حداقل تنظیمات مورد استفاده قرار گرفت. این موضوع بدین معناست که فرآیند برش به سادگی و در کمترین زمان انجام می شود. یکی از موارد استفاده دستگاه لیزر برش فلز در صنعت های مختلف از جمله صنعت اتومبیل است. که می توانند در این صنعت محصولاتی را با تیراژبالا تولید کنند. این صنعت از دستگاه لیزر برش فلز برای بیشتر نواحی موجود استفاده میشود .بیشتر قطعاتی که در صنعت خودروسازی مورد استفاده قرار می گیرد را می توان با دستگاه برش لیزری فلز تهیه کرد. با این حال صنایع دیگری نیز از دستگاه برش لیزری فلز با  حجم بالا استفاده می کنند. به عنوان مثال شرکت های ساختمانی از این گزینه بهره مندمی باشند.

اصلاحات بعد از تولیدات انبوه 

لازم به ذکر است که یادآورشویم که کارها با تیزاژ بالا وقتی تولید می شوند. امکان این است که نیاز به اصلاح داشته باشد.این موضوع می تواند کمی آزاردهنده باشد.  با استفاده از اصلاحات برش لیزری همچون ایجاد سوراخ های اضافی یا اسلات ها، می توان با استفاده از نرم افزارهایی همچون اتوکد فرایند را شبیه سازی کرد. این موضوع بدین معنی است که ابزارهای اصلاح با سرعت بیشتری در اختیار افراد قرار می گیرد.  علاوه بر این، انعطاف پذیری  برش لیزری بدین معناست که بخش های اصلاح شده را می توان به همراه بخش های موجود تولید کرد تا فرآیند اصلاح کاملا انطباق پذیر و هماهنگ باشد. شرکت های مختلفی از اتوماسیون استفاده می کنند. زیرا آنها می توانند فرآیند تولید در حجم وسیع را تسهیل کنند، برای دستگاه های برش لیزری فلز  مسطح این موضوع به معنای استفاده از دو جدول است. علاوه بر این، دستگاه های برش لیزری فلز را می توان با استفاده از فرایند بارگذاری خودکار مواد  سفارشی سازی کرد. این موضوع اجازه تولید در حجم وسیع را می دهد. همچنین بهینه سازی های زیادی در توانایی تولید دستگاه های برش لیزری فلز ۵ محوری نسبت به سال های گذشته ایجاد شده است.شایان  ذکر است که بدانیم برای داشتن حجم بالا کاری اصولا از دستگاه برش لیزر CO2 برای برش فلز استفاده می کنیم . با تنطیم این دستگاه بر روی برش می توان تولیدات زیادی را با حجم بالا در زمان کوتاهی به مشتریان تحویل دهیم و این به دلیل گازی است که در این دستگاه می باشد و مقرون و به صرفه است. 

درباره نویسنده:

Call Now Button