مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

دستگاه برشکاری لیزر و نرم‌افزار‌های طراحی روی دستگاه لیزر

///دستگاه برشکاری لیزر و نرم‌افزار‌های طراحی روی دستگاه لیزر

دستگاه برشکاری لیزر و نرم‌افزار‌های طراحی روی دستگاه لیزر

[vc_row][vc_column width=”1/1″]

دستگاه برشکاری لیزر و نرم‌افزار‌های طراحی روی دستگاه لیزر

 

 

با توجه به نگرشی که به فرآیند برشکاری لیزر بهینه به وجود آمده می توانیم دستگاهی را انتخاب کنیم که به طور کامل نیازهای ما را در با خود به همراه دارد و بازدهی بالایی را ضمانت می کند. هنگامی که با توجه به فرآیند تولید، سرعت‌ های برشکاری بالا امکان پذیر شود، ویژگی‌های حرکتی و پایداری دستگاه بیشتر موثر واقع می شود.

دستگاه برش‌کاری لیزر

در مقیاسه دو ماشین که هر دو توانایی برش محصولی با نقشه ، ضخامت و سرعت برشکاری یکسانی را دارند، ماشینی که قابلیت حرکتی بالاتری دارد با سرعت بیشتری به سرعت برشکاری مورد نظر می‌ رسد و با سرعت بیشتری فرآیند برش را انجام می دهد.

 

 

 

دستگاه برشکاری لیزر و نرم‌افزار‌های طراحی روی دستگاه لیزر

Laser Cutting Machine – partlaser

 

نرم‌افزار‌های طراحی و ساخت به کمک کامپیوتر بر روی دستگاه لیزر

 

نرم‌افزار‌ های هوشمند و پر بازده از عوامل موثر در تولید بهینه قطعات برشکاری می باشند. نرم افزاری که قابلیت چینش نقشه قطعات بر‌ روی ورق به طور بهینه و کمترین دور‌ریز را دارا باشد و همچنین مسیر حرکت هد از روی یک خط برش بر روی دیگری را به طور بهینه و در کوتاه ترین مسیر برای ما امکان پذیر کند، در مجموع زمان برش‌کاری را به شدت کم می کند. الگوهای برشکاری هوشمند مانند fly-cutting و یا common-line nesting از قابلیت‌ های نرم‌افزار های کارا و هوشمند برشکاری با لیزر هستند. از آنجائی که پارامتر های برشکاری لیزر بر روی کیفیت سطح برش بسیار موثر هستند، نقش نرم‌افزار های طراحی و ساخت هوشمند در افزایش کیفیت محصول بسیار پر‌رنگ عمل می کنند. بنابراین انتخاب دستگاه سازگار با یک نرم‌افزار هوشمند نیز بسیار حائز اهمیت در انجام کارهای این چنینی می باشند.

نتیجه‌گیری

در این مقاله هیچ‌گاه یک پاسخ نهائی برای انتخاب بهترین تکنولوژی لیزر بدست نیامده است زیرا همان‌ گونه که توضیحاتی را برای شما دادیم، نیازسنجی تولید‌کنندگان در کنار شناخت کافی از ویژگی‌ های تکنولوژی‌ های دستگاه‌ های لیزر بهترین راه حل برای انتخاب دستگاه برشکاری لیزر و نرم‌افزار‌های طراحی روی دستگاه لیزر می باشد.

[/vc_column][/vc_row]

درباره نویسنده:

Call Now Button