مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

خدمات دستگاه برش لیزر فایبر در طلا

///خدمات دستگاه برش لیزر فایبر در طلا

خدمات دستگاه برش لیزر فایبر در طلا

[vc_row][vc_column width=”1/1″]

خدمات دستگاه برش لیزر فایبر در طلا

یکی از خدمات دستگاه لیزر برش فایبر فلزات در صنعت طلاسای می باشد. این صنعت امروزه یکی از پردرآمدترین صنعت کشورهای مختلف از جمله کشور ما می باشد.  دستگاه لیزر برش فایبر فلزات در صنعت نقره و جواهر سازی به دلیل پیشرفت در تکنولوژی دستگاههای لیزر توانسته روشهای چشمگیری را ایجاد نماید.

در ایران لیزر های حکاکی و برش فایبر در توان های ۱۰، ۲۰، ۳۰ و ۵۰ وات مرسوم هستند که پرکاربردترین و مقرون به صرفه ترین آنها مدل های ۲۰ وات و ۳۰ وات می باشند. لیزرهای فایبر حکاکی و برش ۲۰ و ۳۰ وات با منابع تولید نیروی مختلفی از قبیل منبع max، منبع Roycus، منبع  IPG و … در بازار وجود دارند.

لیزر طلا سازی

لیزر طلا سازی

 انواع خدمات قابل ارائه توسط دستگاه لیزر برش فایبر فلزات :

• خدمات دستگاه لیزر برش فایبر فلزات در حالت تخت یا زاویه کمتر از ۶۰ درجه

 در روش تخت: قطعه خام طلا بر روی میز کار دستگاه لیزر برش فایبر فلزات ثابت می شود و پرتو در جهت های  x و y توسط آینه های سروو هدایت می شود و عمل حک و برش انجام می گیرد.

این روش  مناسب تولید انواع پلاک، آویز، شمایل، حک تصویر یر روی ورق طلا، حک تاریخ و …بر روی سطوح تخت و منحنی کمتر از ۶۰ درجه، حکاکی و برش انواع قالب ها و طرح های مورد نظر، حک چهره بر روی سطح طلا و … می باشد. تولید انواع گوشواره، گردنبند و آویز با این روش انجام می شود.

لیزر مارکینگ,دستگاه لیزر مارکینگ,

• دستگاه لیزر برش فایبر فلزات به روش چرخشی

در این روش از حک و برش طلا به وسیله دستگاه لیزر برش فایبر فلزات ، قطعه کار بر روی دستگاه چرخشی نصب می شود و پرتو تنها در یکی از حهت های x و y حرکت می کند و قطعه کار بر روی روتاری به چرخش در می آید. این روش مناسب حک و برش انواع دستبند، النگو و انگشتری می باشد.

به طور معمول با روش دستی یک النگوی معمولی حداقل نیاز به ۶ ساعت کار مداوم طلا ساز دارد ولی فایبر برش و حک این کار را کمتر از ۳۰  دقیقه انجام می دهد. میزان عمق حک بر روی طلا قابل کنترل است و از حد میکرون تا میلی متر قابل کنترل است. از مزیت های استفاده از دستگاه لیزر برش فایبر فلزات ، سرعت بسیار بالا و دقت استثنایی آن می باشد که رسیدن به این حد از دقت و سرعت برای انسان میسر نمی باشد.

[/vc_column][/vc_row]

درباره نویسنده:

Call Now Button