مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

حکاکی لیزری روی اجسام مختلف

///حکاکی لیزری روی اجسام مختلف

حکاکی لیزری روی اجسام مختلف

[vc_row][vc_column width=”1/1″]

حکاکی لیزری روی اجسام مختلف

حکاکی روی لوازم موسیقی گیتار ، سه تار ، سنتور و … با لیزر

امروزه تکنولوژی حکاکی لیزر به سمت لوازم موسیقی  نیز پیشرفته است به صورتی که  ابزارهای موسیقی قبل ساخت توسط لیزر CO2 حکاکی میشوند  و طرح ها و نقش روی سازها از قبیل: گیتار ، سه تار ، سنتور و … رواج یافته است که در جلوه آنها تأثیر زیادی خواهد داشت .

حکاکی صفحه موبایل ، حکاکی موبایل

حکاکی قسمتهای فلزی و پلاستیکی موبایل  توسط لیزر فایبر انجام میگیرد.  بطوری که این دستگاه لیزر برای حکاکی  نام، مارک یا تصاویر دلخواه روی موبایل و لپ تاپ می توان استفاده کرد. حکاکی لیزری می تواند در فرآیند تولید برای حک کردن شماره، بارکد یا لوگوی شرکتی بر روی گوشی موبایل یا لپ تاپ استفاده شود یا پس از خرید، برای حک تصویر دلخواه یا نام شخص از آن استفاده شود.

حکاکی عمیق روی غیرفلزات با لیزر

یکی کاربردهای حکاکی عمیق ساخت انواع جلد نفیس قرآن و … می باشد که با توان بالا و سرعت کم انجام می گیرد

لیزر CO2  از جمله دستگاهی است که قابلیت حکاکی عمیق روی چوب ، پلکسی و .. را دارا می باشد .

حکاکی فلزات رنگ دار آنادایز شده

در این فرآیند سطح محصول با ضخامت میکرومتری سوزانده میشود و چاپ و حکاکی فلزات رنگ دار در اثر اختلاف سطح ودر بعضی موارد اختلاف رنگ دیده میشود. فلزات رنگ دار را می توان با لیزر CO2 ، فایبر و یاگ حکاکی نمود .

حکاکی با لیزر CO2 :  به این صورت است که دستگاه  رنگ روی فلز را برداشته و طرح را ایجاد می کند .

حکاکی با لیزر فایبر : دستگاه لیزر هم می تواند رنگ روی فلز را بردارد و هم خود فلز را حکاکی نماید .

حکاکی فندک با لیزر faraswan106

از کاربردهای لیزر طراحی برند و لوگو برروی فندک میباشد.که توست لیزرهای  فایبر و یاگ انجام میشود. حکاکی سنگ شومینه،نمای ساختمان، کف،دیوار، open و …لیزرهای  CO2 (بازویی و گالوو) قابلیت حکاکی اشکال ، تصاویر ، لوگو ، آرم ، نوشته ، حاشیه و … را دارند که  به زیبایی هر چه تمام تر روی انواع سنگ مورد استفاده در صنایع ساختمانی (شومینه ، نما ، لابی ، دیوار و …) را دارا می باشد .

 

حکاکی صفحه نمایش دستگاه ها با لیزر 

صفحه نمایش دستگاه ها را می توان طراحها دلخواهیی را  با لیزر برش و حکاکی نمود .

حکاکی فلزات : آلومینیوم ، استیل ، مس ، طلا ، نقره ، پلاتین و …faraswan93

دو نوع لیزر برای حکاکی فلزات خام وجود دارد :

1- لیزر CO2   : توسط این لیزرو  با کمک متال فیکس که به نوعی کار چاپ انجام میدهد عملیات حکاکی  برروی فلزات انجام میگیرد  ( زمان بر ، هزینه بر ، کیفیت حکاکی معمولی)

2- لیزرهای یاگ و فایبر : این دستگاه های حرفه ای برای حکاکی فلزات بوده که این لیزرها سطح فلز را کنده و حکاکی میکنند و قابلیت حکاکی روی همه فلزات ، پلاستیک ها ، pvc ها و … را دارا می باشند .

حکاکی فلش مموری با لیزر 105

کاربرد دیگر لیزر فایبر و یاگ حکاکی آرم و نوشته روی فلش مموری  هست که امروزه مشاده میکنیم. وچنانچه بدنه فلش از جنس چرم ، پلاستیک ، فلزات رنگ دار باشد می توان آن را با لیزر CO2 نیز حکاکی کرد .

 

حکاکی قاب موبایل و جلد آی پد با لیزر 

ساخت طرح های زیبای موبایل و جلد آی پد (محافظ) را میتوان با استفاده از  لیزرهای CO2، فایبر و Nd:YAG.انجام داد.

حکاکی قطعات مدور با لیزر

حکاکی با لیزر برای دور یک جسم مدور که دارای انحنا میباشد توسط  روتاری انجام میگیرد. روتاری وظیفه چرخاندن جسم به اندازه های مشخص و منطبق با حکاکی را دارا می باشد

حکاکی قنداق و بدنه تفنگ با لیزر

با استفاده از لیزر می توان روی قنداق تفنگ حکاکی های هنری زیبایی انجام داد و همچنین با استفاده از لیزر فایبر می توان روی لوله و بدنه ی فلزی اسلحه ها را با طرحهای زیبا حکاکی نمود.

 

حکاکی لیوان با لیزر  

یکی از کاربرد لیزرهای CO2 حکاکی طرحهای هنری و زیبا   بر روی لیوان می باشد .

 

حکاکی و مارک صفحه لوازم (قطب نما ، اندازه گیری) با لیزر

صفحات وسایلی نظیر قطب نما ، تجهیزات اندازه گیری و … را با استفاده از لیزر فایبر می توان با دقت میکرومتر حکاکی نمود .

حکاکی و مارک لوله با لیزر

جهت حکاکی کل لوله به صورت مدور نیاز به روتاری می باشد .لیزر می تواند انواع شماره سریال ، آرم و لوگو را روی لوله حکاکی نماید.

 

حکاکی و مارک یراق آلات با لیزر

یراق آلات عموماً از جنس فلز میباشند . چاپ یا حکاکی به گونه ای باشد که زیبایی شکل ظاهری از بین نرود و نیز طرح چاپ شده روی فلز به مرور زمان دچار سایش نشود. لیزر می تواند لوگو ، آرم و … را روی آنها با ظرافت و دقت بالایی حکاکی نماید مانند: حکاکی انواع دستگیره ، لوازم و آچار و …[/vc_column][/vc_row]

توسط | 2016-04-23T06:42:58+00:00 آوریل 23rd, 2016|دسته‌ها: مطالب دستگاه لیزر, مقالات|دیدگاه‌ها برای حکاکی لیزری روی اجسام مختلف بسته هستند

درباره نویسنده:

Call Now Button