مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

جاذبه های دستگاه لیزر حکاکی و برش فلزات

/, مطالب دستگاه لیزر, مقالات/جاذبه های دستگاه لیزر حکاکی و برش فلزات

جاذبه های دستگاه لیزر حکاکی و برش فلزات

[vc_row][vc_column width=”1/1″]

جاذبه های دستگاه لیزر حکاکی و برش فلزات

دستگاه لیزر برش و حکاکی فلزات نخستین دستگاه با ابعاد کوچک و چند منظوره برای برش فلزات می باشد.که بسته به توان دستگاه قابلیت برش متریال هایی از قبیل : فولاد ضد زنگ ، فولاد کربنی ، استیل سایر مواد فلزی را دارا می باشد. با استفاده از توانایی های حرفه ای این دستگاه که پاسخگوی نیازهای متفاوت برش و حکاکی دقیق است، می توان اشکال مختلف صنعتی و تزئینی را در سریع ترین زمان ممکن به مرحله اجراء در آورد که دستاورد آن برش و حکاکی با کیفیت، مسطح با کمترین پلیسه می باشد که هیچ نیازی به پرداخت کاری پس ازحکاکی و برش ندارد.

دستگاه لیزربرش فلز کاوردار

کاربرد دستگاه های حکاکی و برش لیزری فلزات :

برش ورقه های فلزی برای ساخت قطعات صنعتی
ساخت قطعات خودرو
برش فلزات برای تولید قطعات تزیینی مورد استفاده در دکوراسیون داخلی منازل و اماکن تجاری
برش ورقه های فلزی برای تولید محصولات فلزی زیبا مانند میزهای فلزی
برش ورقه های فلزی برای تابلوسازی
برش قطعات فلزی سفارشی
برش ورقه های فلزی برای ساخت بدنه فلزی
برش ورق برای ساخت واشرهای فلزی
برش ورقه های فلزی برای تولید لوستر
ساخت قطعات مورد استفاده در آسانسورها
برش ورقه های فلزی برای ساخت نرده های تزیینی
ساخت تابلو برق
تابلو و حروف سازی
و بسیاری صنایع دیگر

صنایع استفاده کننده از دستگاه لیزر حکاکی و برش فلزات :

این دستگاه برای کاربرد در صنایع گوناگونی طراحی گردیده است و جدیدترین پاسخ به نیاز کاربران دستگاه لیزری می باشد.دستگاه برش و حکاکی فلزات  قابلیت استفاده در صنایعی از قبیل: خودروسازی، پلاک سازی، مشبک سازی، قطعه سازی ( تولید قطعات مربوط به نیروگاه های تامین انرژی )، صنایع نفت و گاز، صنایع هوا – فضا ، صنایع نظامی ، کشتی سازی ،مدل سازی و ماکت سازی ، بدلیجات، برق و الکترونیک ، صنایع ساختمانی، تبلیغات،  توری و صافی های مختلف را دارا می باشد.

معمولا در موارد زیر، دستگاه  حکاکی و برش لیزری فلزات می تواند گزینه مناسب باشد:

الف – دقت بالایی در برش مورد نظر باشد.
ب – لازم باشد از روبات برای برش ورق فولاد استفاده شود.
ج – ابعاد ورق فولاد زیاد نباشد. در بسیاری از دستگاه  لیزری برش و حکاکی فلزات، محل تابش پرتو ثابت است و ورق جابجا می شود. وقتی ابعاد برش مورد نظر برای برش کوچک باشد، هزینه میز سی ان سی پایین است و دستگاه قیمت چندان بالایی ندارد و برش لیزری می تواند بهترین گزینه باشد، به خصوص اگر پیچیدگی طرح بالا بوده و دقت بالای مورد نیاز باشد.
د – معمولا از برش لیزر برای برش ورق فولاد (Mild steel) با ضخامت کمتر از ۸ میلی متر استفاده می شود. با افزایش ضخامت ورق، هزینه سرمایه گذاری برای خرید دستگاه به شدت افزایش می یابد

مزیت های برش و حکاکی لیزر نسبت به شیوه های سنتی :

در برش و حکاکی لیزر شما نیازی به شیوه های سنتی(قالبسازی و پرسکاری) نداشته و قطعات بعد از برش و حکاکی لیزر نیاز به ماشین کاری نخواهند داشت.
در برش و حکاکی لیزر هیچگونه سوختگی بر روی سطح کار و پلیسه پشت کار مشاهده نمی شود.
در برش و حکاکی  توسط اشعه لیزر، ازآنجا که اشعه به صورت کانونی می تابد، قطعات قبل و بعد از برش تغییر دمای نا محسوسی دارند در نتیجه خواص مکانیکی و فیزیکی متریال مورد استفاده حفظ می گردد.
با توجه به توان بالای منبع تولیدکننده لیزر دستگاه های لیزر سرعت بالایی برای برش و حکاکی لیزری قطعات دارند.
در تکنولوژی برش و حکاکی لیزر فلزات، طرح های پیچیده و نقشه های دو بعدی و هر نقشه طراحی شده توسط ابزاری مثل اتوکد و… به راحتی قابل پیاده سازی می باشند.
در برش و حکاکی لیزر فلزات بر روی قطعه ای که برش میخورد هیچگونه فشار فیزیکی اعمال نمی شود و در نتیجه شاهد له شدی در لبه های قطعات نخواهیم بود، فلزات با دقت بسیار بالایی بریده می شوند که این دقت برحسب ضخامت قطعه متفاوت می باشد .

 [/vc_column][/vc_row]

توسط | 2017-11-26T22:18:12+00:00 سپتامبر 28th, 2016|دسته‌ها: دستگاه لیزر حکاکی, مطالب دستگاه لیزر, مقالات|برچسب‌ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , |دیدگاه‌ها برای جاذبه های دستگاه لیزر حکاکی و برش فلزات بسته هستند

درباره نویسنده:

Call Now Button