مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

تیوب ۱۰۰ وات رسی تیوب W4 قطعه دستگاه لیزر

///تیوب ۱۰۰ وات رسی تیوب W4 قطعه دستگاه لیزر

تیوب ۱۰۰ وات رسی تیوب W4 قطعه دستگاه لیزر

[vc_row][vc_column width=”1/1″]

تیوب ۱۰۰ وات رسی تیوب W4 قطعه دستگاه لیزر

تیوب ۱۰۰ وات رسی تیوب W4 قطعه دستگاه لیزر  از قطعات پر مصرف دستگاه لیزر است که به عنوان هسته دستگاه لیزر می نامند. از مشخصات فنی بارز تیوب ۱۰۰ وات رسی تیوب W4 قطعه دستگاه لیزر بایستی به قدرت برش تیوب RECI که از ۱۰۰ وات الی ۱۲۰ وات اشاره کرد که با همان قدرت خروجی می دهد. همچنین طول ۱۲۰ سانتی متر و قطر ۸ سانتی متری دارد. آنها از نظر توان و قدرت منحصر به فرد می باشند. تیوب ۱۰۰ وات رسی تیوب W4 قطعه دستگاه لیزر دارای عمرمفید برابر با ۱۰٫۰۰۰ هزار ساعت می باشد.

 

تیوب ۱۰۰ وات رسی تیوب W4 قطعه دستگاه لیزر

100 watts tubes

شرکت رسی تیوب های خود را از نظر رده تولید و نوع تولید بخش بندی کرده است. گاز داخلی تیوب ها هم از همین بخش است. سری W از جدید ترین سری های تولید شده از شرکت رسی موجود در بازار می باشد. این شرکت یک شرکت با سابقه درخشان و نمونه در صنعت لیزر می باشد. نام اختصاری و تخصصی آن تیوب ۱۰۰ وات رسی است.

شرایط محیطی

  • با استفاده از آب تصفیه شده ۲ تا ۵ لیتر /  دمای آب: ۱۰ ℃ – ۴۰ ℃ خنک کنندگی آب را انجام می دهد.
  • دمای محیط کار تادرجه حرارت ۲ – ۴۰ ℃ است.
  • رطوبت محیط بین ۱۰-۶۰٪ است.

نکات ایمنی

پرتو لیزر نامرئی می باشد. هنگام استفاده از لیزر، عینک محافظ دستگاه لیزر را بزنید. اشعه لیزر بسیار زیاد است و به چشمان غیر مصلح صدمه می رساند. حتما علائم امنیتی را بررسی کنید.

پارت لیزر ، مرجعی مطمئن و بسیار قدرتمند در صنعت دستگاه ها و خدمات  لیزر ، مفتخر است که در کلیه ی امور مربوط به فروش دستگاه لیزر  ،  فروش دستگاه لیزربرش , دستگاه جوش لیزر , دستگاه لیزربرش فلز,فروش قطعات دستگاه لیزر , فروش دستگاه لیزرحکاکی و  …  و همچنین فروش قطعات دستگاه لیزر ، تعمیرات مربوط به دستگاه لیزر و همچنین خدمات مربوط به صنعت دستگاه لیزر (Laser Device)و  …  با بهره مند بودن از تیمی بسیار متخصص تمام وقت در خدمت کلیه ی مشتریان گرامی می باشد.امید آنکه بتوانیم گامی هرچند کوچک در راستای کسب رضایتمندی کلیه ی مشتریان خود برداریم.

[/vc_column][/vc_row]

درباره نویسنده:

Call Now Button