مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

تکنولوژی برش‌کاری با لیزرهایCO2

///تکنولوژی برش‌کاری با لیزرهایCO2

تکنولوژی برش‌کاری با لیزرهایCO2

[vc_row][vc_column width=”1/1″]

تکنولوژی برش‌کاری با لیزرهایCO2

دستگاه لیزر برش

دستگاه لیزر : اخیرا تکنولوژی‌های جدیدی در عرصه صنعت برش‌کاری با لیزر به وجود آمده است. فناوری‌های جدید در عرصه تولید لیزر از جمله لیزرهای فیبری و سایر نوآوری‌ها، کنکاش های ویعی را مقابل صنعت‌گران و متخصصین قرار داده است. امروزه با توسعه صنایع ورق‌کاری، بهره‌گیری از فناوری‌های جدید برای بهبود کیفیت محصولات و کاهش هزینه‌ها و زمان عملیات برشکاری از اهمیت فراوانی برخوردار گردیده است. بنابراین این تکنولوژی ها در کنار نیازهای تولید، به ما در انتخاب دستگاه مناسب کمک می کند تا با کم کردن هزینه‌های تولید و سرعت در زمان تولید، به بهره برداری برسیم. تفاوت کلی دستگاه های برشکاری لیزر در منبع تولید پرتو لیزر است. هزینه‌ های تعمیر و نگهداری دستگاه های برشکاری لیزر معمولاً برای تجهیز کردن و یا سرویس منبع تولید لیزر محیا می شود. از این رو انتخاب صحیح دستگاه ها با توجه به لزومات و قابلیت های دستگاه اثر مستقیم بر روی کم شدن هزینه‌های تولید دارد.

در این مقاله پارت لیزر برای شما، دو نمونه از تکنولوژی‌های تولید لیزر که بیشترین سهم را در صنایع برشکاری لیزر به خود اختصاص داده اند، به اختصار توضیح داده‌ و به محدودیت‌ها و مزایای هر یک اشاره می کند تا بستر مناسب جهت نیاز سنجی و انتخاب صحیح تکنولوژی دستگاه برشکاری لیزر فراهم گردد.

( تکنولوژی برش‌کاری با لیزرهایCO2 )

 

لیزرهایCO2

لیزر های CO2  مشهورترین لیزرهای موجود در صنایع برشکاری با لیزر هستند. دستگاه‌ های برشکاری با منبع لیزر هایی از بر انگیختن اتم‌ های ترکیب گازی با جزء فعال، پرتو لیزر را تولید کرده و به کمک آئینه‌ هایی با ویژگی‌ های خاص به هد دستگاه منتقل می کند تا با همگرا ساختن و متمرکز کردن پرتو لیزر بر روی ورق، عملیات برش انجام پذیرد.

 

 

تکنولوژی برش‌کاری با لیزرهایCO2

Co2 – laser machine

کاربرد لیزرها

کاربردهای انواع لیزرها اساساً با توجه طول موج‌های لیزرهای تولیدی تعیین می‌شود. لیزرها طیف گسترده ای از طول‌موج‌ها را تشکیل می دهند. تفاوت اساسی بین لیزرهای فیبری و لیزرهای دیگر طول موج تولید شده توسط نور لیزر آنها است.

[/vc_column][/vc_row]

درباره نویسنده:

Call Now Button