مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

تفاوت تیوب لیزر شارژی با تیوپ لیزر

///تفاوت تیوب لیزر شارژی با تیوپ لیزر

تفاوت تیوب لیزر شارژی با تیوپ لیزر

تفاوت تیوب لیزر شارژی با تیوپ لیزر

امروزه یکی از مباحث مهم در مورد شارژ  کردن تیوپ دستگاه لیزر می باشد  یکی از پارامترهای مهم در مورد عمر تیوب دستگاه لیزر کاتالیزور یا تقویت کننده گاز داخل تیوب بوده است. بنابراین زمانی  که عمر تیوب دستگاه لیزر به اتمام می رسد این کاتالیزور از کار افتاده و دیگر  تقویت کننده گاز توان  ندارد. این مکانیزم به رنگ صورتی روی جداره داخلی تیوب دستگاه لیزر قابل مشاهده است. بدین ترتیب اگر کاتالیزور ترمیم نشود پر کردن گاز مجدد عملا در مدت زمان کوتاهی بدون اثر خواهد بود.

درمرحله دوم تیوب دستگاه لیزر CO2 آینه های ابتدا و انتهای آن قرار گرفته  که در آینه دستگاه لیزر انتها از نوع فلزی از خانواده MO و آینه ۹۵ درصدی جلوی تیوب از نوع ژرمانیوم می باشد این آینه ها به طور دائم فوتون ها را در سرتاسر تیوب دستگاه لیزر به حرکت در می آورند، عمر این آینه ها بعد از کارکردی تا حداکثر ده هزار ساعت دچار فرسایش شده  و در صورت شارژ مجدد تیوب و عدم تعویض آینه ها عملا بدون بازدهی خواهد بود.

 large

درمرحله سوم گاز تیوب دستگاه لیزر CO2  داخل تیوب دستگاه لیزر قرار دارد که شامل گازهای مختلفی از جمله Kr, Xe, CO2 …. می باشد. از آن جایی که کیفیت تیوب های دستگاه لیزر ساخته شده متفاوت است بنابراین کلیه گازهای موجود از ترکیب آن در داخل تیوب دستگاه لیزر می باشد؛ لذا بدست آوردن ترکیب اصلی که کارخانه های برتری چون تیوب Reci استفاده می کنند تقریبا غیرممکن و جز اسرار سازنده می باشد. پس فکر این که در حال حاضر فردی تیوب لیزر را بتواند شارژ کند امری غیرممکن و نشدنی می باشد.

 large

 زمانی که تیوب دستگاه لیزر  CO2  شما قابل استفاده نیست امکان شارژکردن آن وجود ندارد و تنها راه استفاده از تیوپ جدید می باشد برخی از شرکت ها وعده هایی در جهت شارژ تیوب ها استفاده شده  در کشور چین را به مشتریان خود می دهند باید ت احتیاط بیشتری در این خصوص به خرج دهید و این نکته را مدنظر قرار دهید که این کار در حالت عملی با برآورد هزینه ارسال چند هزار کیلومتری و با فرض تعویض آینه ها و کاتالیزور عملا امکان پذیر و اقتصادی نبوده و صرفا جهت گمراه کردن و کلاه برداری مطرح می شود.

توسط | 2017-11-27T12:24:40+00:00 نوامبر 12th, 2016|دسته‌ها: مطالب دستگاه لیزر, مقالات|برچسب‌ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , |دیدگاه‌ها برای تفاوت تیوب لیزر شارژی با تیوپ لیزر بسته هستند

درباره نویسنده:

Call Now Button