مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

تشخیص کارکرد تیوپ لیزر از ظاهر

///تشخیص کارکرد تیوپ لیزر از ظاهر

تشخیص کارکرد تیوپ لیزر از ظاهر

[vc_row][vc_column width=”1/1″]

تشخیص کارکرد تیوپ لیزر از ظاهر

یکی از قطعات  یدکی دستگاه لیزر تیوب لیزر محسوب می شود که شامل بخش های شیشه ای و فلزی می باشد. که نحوه کارکرد تیوب لیزر روی تغییر شکل و ظاهر این قسمت ها تاثیر می گذارد. ساختمان تیوپ لیزر از  یک جعبه شیشه ای محکم از جنس GG17 ، هدایتگر، خنک کننده و محفظه ای تشکیل شده است. که می توان از روی شکل ظاهری میزان کارکرد آن را تشخیص داد.

  large

در ابتدا و انتها قسمت های فلزی برای  اتصالات الکتریکی به نحو  طراحی شده اند که در خنک کردن آینه ها در ابتدا و انتها آنها  مورد استفاده قرار می گیرند. در بعضی از تیوب های لیزر ارزان قیمت، در این قسمت ها نیز از شیشه استفاده می شود لذا مجبور می شوند برای جلوگیری از شکسته شدن شیشه ها از گردش آب به دور آن ها استفاده کنند. اصولا بعد از مدتی کارکردن تیوپ لیزر، رنگ شفاف شیشه در جداره بیرونی به سمت زرد رنگی گرایش پیدا می کند.

 در توان های پایین حدود ۸۰ وات تیوب های که ترکیبی از فلز و شیشه هستندبعد از کارکرد طولانی یا پرفشار قسمت فلزی و جلویی تیوب لیزر به رنگ زردی می گراید. در توان های ۱۰۰ وات این رنگ متمایل به قهوه ای بوده و در تیوب های ۱۳۰ وات به بالا بعد از مدتی به سمت ارغوانی میل می کند. بنابراین در صورتی که رنگ شیشه تیوب لیزر تغییر رنگ می دهد شما به راحتی می توانید متوجه شوید که این تیوپ لیزر کارکرده می باشد و از روی نوع رنگ آن می توانید میزان کارکرد آن را به صورت تقریبی تخمین بزنید.

large

 اطلاع از این کار  شما متوجه خواهذ کرد که زمان تعویض تیوب لیزر دستگاه شما نزدیک است و برای خرید تیوب لیزر، زودتر از موقع تصمیم گری کنید. در صورتی که برای خرید تیوب لیزر نیاز به مشاوره دارید می توانید به راحتی با مشاوران شرکت پارت لیزر تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

 [/vc_column][/vc_row]

درباره نویسنده:

Call Now Button