مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

برش فلز با لیزر

برش فلز با لیزر

[vc_row][vc_column width=”1/1″]

برش فلز با لیزر

برش فلز با لیزر در مجموعه پارت لیزر با داشتن  نیرو های مجرب و فنی آماده تامین نوع فلز مورد نظر و برش لیزری با کیفیت، در خدمت همکاران و مشتریان عزیز می باشد.

برش فلز با لیزر,برش فلز با لیزر قیمت,برش فلزات با لیزر,برش ورق فلزی با لیزر,خدمات برش فلزات با لیزر,دستگاه برش فلزات با لیزر,قیمت برش فلزات با لیزر,خدمات برش فلز با لیزر,نحوه برش فلز با لیزر,

برش فلز با لیزر

در زیر ضخامت فلزات مختلف جهت برش فلز با لیزر آورده شده است:

در اجسام آهنی  تا ۱۵ میلیمتر است.

در اجسام استیل  تا ۶ میلیمتر است.

در اجسام آلومینیوم  تا ۴ میلیمتر است.

در اجسام مسی  تا ۳ میلیمتر است.

در اجسام برنجی  تا ۳ میلیمتر است.

برش فلز با لیزر در قسمت خدمات پارت لیزر با جدید ترین دستگاه های لیزر برش روز دنیا انجام می شود که توانایی برش انواع فلزات را دارد.درواقع برش لیزری با سرعت بالایی انجام می شودو  برش لیزری از دقت و کیفیت بالایی برخوردار است. در برش لیزری هر گونه طرحی اعم از ساده و پیچیده و حتی نقشه های دو بعدی قابل برش است. در روش برش لیزری دیگر نیازی به قالبسازی نیست.

توانایی برش ورق آهن تا قطر ۱۰ میلیمتر ، استیل تا قطر ۶ میلیمتر ، برنج تا قطر ۳ میلیمتر ، مس تا قطر ۲ میلیمتر و آلمینیوم تا قطر ۳ میلیمتر را با بهترین کیفیت را دارد.

 

[/vc_column][/vc_row]

درباره نویسنده:

Call Now Button