مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

انواع مدل های فایبر

///انواع مدل های فایبر

انواع مدل های فایبر

[vc_row][vc_column width=”1/1″]

انواع مدل های فایبر

 

دستگاه لیزر : برای بیان کردن انواع مدل های فایبر توضیحاتی کوتاه در مورد دستگاه فایبر لیزر که جدیدترین تکنولوژی روز دنیا برای برش و حکاکی طلا، نقره و برنج است می دهیم. به کارگیری لیزر سورس های مناسب با دقت بسیار بالای پرتو لیزر و همچنین لنزهای خاص، امکان حکاکی، برش و استفاده از این دستگاه را در صنعت طلا فراهم کرده است.

از انواع مدل های فایبر موارد زیر می باشد که به تفصیل شرح می دهیم.

* فایبر پرتابل با هد متحرک و دستی:

این دستگاه برای صنایعی که به علت سنگینی یا حمل پرهزینه نمی توانند قطعه را به زیر دستگاه مستقل کنند، گزینه مناسبی است. دستگاه فایبر به علت وزن کم ، قابلیت حمل آسان را داشته و با توجه به نوع هد در این مدل قابلیت گذاشتن دستگاه روی مواد گوناگون جهت حکاکی و مارک را دارد.

صنایع قابل استفاده:

نظامی ، هسته ای ، خودرو ، هوا فضا ، لوله سازی ، هواپیما سازی ، کشتی سازی ، جنگ افزار ، پزشکی و …

* فایبر پرتابل با هد ثابت:

این دستگاه از جمله قابل استفاده ترین فایبر های بازار است که در اکثر صنایع قابلیت استفاده کردن را دارا می باشد که تمایل زیاد خریداران به این مدل بوده و علاوه بر قابلیت جابجایی ، امکان حکاکی و مارک در تمامی صنایع را دارد.


بیشتر بدانید: دستگاه لیزر تراش


* فایبر پرتابل با هد ثابت سه بعدی:

این نسل از فایبرها دارای گالوو اسکنر ویژه جهت حفظ فوکوس لیزر در فواصل گوناگون هستند. در قطعات شیب دار یا مدور به علت عدم رعایت فاصله مشخص تا هد لیزر، فوکوس لیزر رعایت نشده است بنابراین حک و مارک قطعه به صورت یکنواخت نمی باشد و کم رنگ و حتی در برخی مواقع بی رنگ هم می باشد.

از این دستگاه برای صنایعی مانند: شیر آلات ، نظامی ، هوافضا ، تبلیغات و غیره استفاده می کنند.

* فایبر با هد ثابت و میز کار:

جهت خریدارانی که نیاز به میز کار ثابت و کامپیوتر روی خود دستگاه را دارند، این دستگاه گزینه کاملی به حساب می آید.

* فایبر با هد ثابت و محفظه محافظ:

برای استفاده از لیزر در توان های ۵۰ ، ۷۰ و ۱۰۰ وات به علت قدرت بالای اشعه لیزر یا جمع کردن دود یا ذرات حاصل از حک یا برش به علت سمی بودن و یا برش طلا و گرانبها بودن طلا، استفاده از محفظه محافظ بسیار مطلوب می باشد.

* فایبر با میز کار سی ان سی ۴۰ × ۶۰ سانتیمتر:

سوارکردن فایبر روی میز سی ان سی امکان استفاده از این لیزر در میز کار بزرگتر را به اپراتور عرضه می دارد. در سیستم های گالوو حداکثر میز قابل استفاده ۳۰ در ۳۰ سانتیمتر بوده و اگر چه این سایز در اکثر صنایع اندازه است اما در بعضی صنایع نیاز به سایز حکاکی و مارک بزرگتر هم نیاز می باشد.

 

 

انواع مدل های فایبر

Laser fiberglass machine-1

پارت لیزر ، مرجعی مطمئن و بسیار قدرتمند در صنعت دستگاه ها و خدمات  لیزر ، مفتخر است که در کلیه ی امور مربوط به فروش دستگاه لیزر  ،  فروش دستگاه لیزربرش , دستگاه جوش لیزر , دستگاه لیزربرش فلز,فروش قطعات دستگاه لیزر , فروش دستگاه لیزرحکاکی و  …  و همچنین فروش قطعات دستگاه لیزر ، تعمیرات مربوط به دستگاه لیزر و همچنین خدمات مربوط به صنعت دستگاه لیزر (Laser Device)و  …  با بهره مند بودن از تیمی بسیار متخصص تمام وقت در خدمت کلیه ی مشتریان گرامی می باشد.امید آنکه بتوانیم گامی هرچند کوچک در راستای کسب رضایتمندی کلیه ی مشتریان خود برداریم.

 

[/vc_column][/vc_row]

درباره نویسنده:

Call Now Button