مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

انواع روش‌های برش فلزات توسط لیزر

///انواع روش‌های برش فلزات توسط لیزر

انواع روش‌های برش فلزات توسط لیزر

[vc_row][vc_column width=”1/1″]

انواع روش‌های برش فلزات توسط لیزر

 

برای دستگاه برش فلزات،انواع روش‌های برش فلزات توسط لیزر به شرح زیر می باشد:

۱- تبخیر ماده

۲- ذوب ماده به همراه دمیدن گاز پرفشار

۳- سوزاندن

۴- ایجاد شکاف به وسیله تنش‌های حرارتی

۵- برش سرد

 

 برش تبخیری:

در برش تبخیری حرارت پرتو متمرکز شده،‌دما‌ی نقطه اثر رابه دما‌ی نقطه‌ی جوش می‌رساند و باعث تبخیر ماده و ایجاد حفره می‌ گردد. این روش برای برش موادی به کار می رود که ذوب نمی‌شوند. موادی مثل: چوب، کربن و پلاستیک‌های ترموست که ذوب نمی شوند.

برش ذوبی به همراه دمیدن گاز پرفشار:

در برش ذوبی به همراه دمیدن گاز پر فشار، پرتو‌ی لیزر، ماده مورد نظر را در نقطه‌ی کاری به دمای نقطه‌ ذوب می‌رساند. بدون فاصله با استفاده از جریان پر‌فشار یک گاز که معمولا هوا می باشد، به نقطه‌ی مورد نظر ضربه ای وارد کرده و موجب ریزش مواد ذوب شده از روی جسم مورد نظر می‌ گردد. در روش ذکر شده، دیگر نیازی به بالا بردن دما به اندازه ای بیشتر از نقطه‌ی ذوب ماده نمی باشد. در این صورت، دستگاه قدرت مصرفی کمتری پیدا می کند. برای برش فلزات، از این روش استفاده می کنند.

برش با ایجاد شکاف به وسیله تنش‌های حرارتی:

معمولا مواد ترد به شکستگی حرارتی حساس هستند. از این ویژگی مواد ترد در روش یاد شده استفاده می‌ کنند. اشعه‌ ی لیزر روی سطح ماده متمرکز می شود و باعث ایجاد حرارت موضعی و انبساط حرارتی می‌ گردد. این عمل موجب بوجود آمدن شکاف در ماده شده و با حرکت دادن پرتو می‌توان آن را هدایت کرد تا برش مد نظر ایجاد شود. این شیوه را برای برش لیزری شیشه ها و مواد شیشه مانند به کار می برند.

( انواع روش‌های برش فلزات توسط لیزر  )

 

برش فلزات لیزر,برش لیزر فلزات اپارات,ماشین برش لیزر فلزات,برش فلز لیزر,برش فلز لیزری,برش لیزری فلزات,برش لیزر فلزات اصفهان,برش لیزری فلزات تهران,برش لیزری فلزات اصفهان,برش لیزری فلزات در تبریز,

پارت لیزر ، مرجعی مطمئن و بسیار قدرتمند در صنعت دستگاه ها و خدمات  لیزر ، مفتخر است که در کلیه ی امور مربوط به فروش دستگاه لیزر  ،  فروش دستگاه لیزربرش , دستگاه جوش لیزر , دستگاه لیزربرش فلز,فروش قطعات دستگاه لیزر , فروش دستگاه لیزرحکاکی و  …  و همچنین فروشقطعات دستگاه لیزر ، تعمیرات مربوط به دستگاه لیزر و همچنین خدمات مربوط به صنعت دستگاه لیزر (Laser Device)و  …  با بهره مند بودن از تیمی بسیار متخصص تمام وقت در خدمت کلیه ی مشتریان گرامی می باشد.امید آنکه بتوانیم گامی هرچند کوچک در راستای کسب رضایتمندی کلیه ی مشتریان خود برداریم.

 

 

 

 

 

[/vc_column][/vc_row]

درباره نویسنده:

Call Now Button