مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

انتخاب بهترین دستگاه فایبر لیزری

/, مطالب دستگاه لیزر, مقالات/انتخاب بهترین دستگاه فایبر لیزری

انتخاب بهترین دستگاه فایبر لیزری

[vc_row][vc_column width=”1/1″]

انتخاب بهترین دستگاه فایبر لیزری 

بهترین دستگاه برای برش ، استفاده از دستگاه فایبر در صنایع مختلف است. برای انتخاب یک دستگاه فایبر  باید به نکات زیر توجه کنید:

اصولا برای تهیه یک دستگاه فایبر باید هزینه زیادی را متحمل شوید بنابراین در انتخاب چنین دستگاهی باید توجه لازم را داشته باشید.برخی از شرکت ها ممکن در اراده دستگاههای فایبر هزینه های کمتری داشته باشند که این ملاک برای خوب بودن دستگاه لیزر فایبر نیست. و برای مشتریان ممکن است در این باره سوال پیش بی آید بنابراین نکاتی را برای شما بازگو می کنیم.

لیزر طلا سازی

لیزر طلا سازی

 بدنه دستگاه فایبر

گرانترین قسمت برای دستگاه فایبر بعد از منبع تغذیه بدنه این دستگاه می باشد. خیلی از تولید کنندگان برای کاهش قیمت دستگاه لیزر فایبر بدنه این دستگاه را از جنس نامرغوب تهیه می کنند. بدنه دستگاه لیزر فایبر به سه دسته تقسیم می شود:

  1. سبک
  2. استاندارد
  3. سنگین

برای اطلاع از اینکه کدام دستگاه لیزر فایبر مناسب کسب و کار شما است بهتر از دستگاه را با بالاترین سرعت ممکن تست کنید. به طور مثال درحالت سبک دستگاه لیزرفایبر لرزش زیادی دارد و شاید خیلی از مشتریان در هنگام خرید متوجه این مشکل نشود چون تعویض بدنه دستگاه لیزر فایبر بسیار پر هزینه و مشکل است.

حکاکی لیزری طلا

حکاکی لیزری طلا

گاید ریل دستگاه فایبر

درصورت عدم انتخاب نامناسب  این قسمت  دستگاه لیزر فایبر قادر به حرکت درست نخواهد بود و بنابراین برش درستی را هم ایجاد نمی کند و کیفیت کار شما پایین خواهد آمد این نکته ای است که خیلی از مشتریان عزیز به آن توجه نمی کنند.

خدمات دستگاه فایبر

یک دستگاه فایبر لیزری را نمی توان به راحتی نصب و راه اندازی نمود شما مشتریان عزیز باید بدانید از شرکت مربوطه که این دستگاه را تهیه می کند چه خدمات پس از فروشی به شما ارائه می شود چون نصب و راه اندازی دستگاه لیزر فایبر باید توسط کارشناسان انجام شود.

[/vc_column][/vc_row]

درباره نویسنده:

Call Now Button