مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

استفاده از روتاری در برش شیشه

///استفاده از روتاری در برش شیشه

استفاده از روتاری در برش شیشه

[vc_row][vc_column width=”1/1″]

استفاده از روتاری در برش شیشه

 آیا می دانید یک ماشین مناسب برای حکاکی و برش شیشه چیست؟ پیشنهاد ما به شما  برای این سوال  دستگاه برش  و حکاکی لیزری  می باشد. به طوری که با این دستگاه می توان به آسانی و راحتی برای حکاکی اشیایی مانند استکان، لیوان، گلدان های زیبا، انواع بطری ها و شیشه ها پنجره ها استفاده کرد. در اینجا برای انجام این کار نکاتی وجود دارد که به بررسی آنها می پردازیم.

از چه شیشه ای و چه دستگاهایی برای برش و حکاکی لیزر استفاده کنیم ما می دانیم با استفاده از  دستگاه لیزر Co2  می توانید متریال های صافی مانند شیشه های پنجره یا آینه ها، انواع لیوان ها و بطری ها را به راحتی حکاکی و برش کنید.انتخاب ما استفاده از شیشه های ارزانی است که توسط ماشین تولید می شنود. چون دارای ساختاز منظم  برای حکاکی و برش هستند.

بطوری که استفاده از شیشه هایی که به صورت دست ساز تولید می شوند و حتی شیشه های کریستال مناسب دستگاهای حکاکی و برش لیزر نیستند و کار با آنها بسیار سخت می باشد به دلیل اینکه با حرارت ایجاد شده توسط لیزر دستگاه امکان شکستند آنها زیاد خواهد بود.

دستگاه لیزر برش و حکاکی 90130 GW (2)

دستگاه لیزر برش و حکاکی ۹۰۱۳۰ GW (2)

یکی دیگراز کاربردی ترین نوع حکاکی در این روش استفاده از آینه، برای حکاکی با دستگاه لیزر CO2 می باشد بطوری که می توان  لوگوها تبلیغاتی ، طرهای مدرن در زمینه ای مختلف ازجمله ساختمانی و هنری استفاده نمود فقط نکته ای که باید توجه کرد این است به دلیل بازتاب آینه در این نوع دستگاه آینه را بصورت عکس ( پشت ) حکاکی می کنیم بصورت که حکاکی روی جیوه آینه صورت می گیرد و دیگر هیچ خطری ما را تهدید نمی کند.

اصولا برای درج نام های تجاری یک شرکت توسط دستگاههای لیزر روی دسته لیوان یا شیشهای منحنی می توان از دستگاه چرخاننده به نام روتاری استفاده نمود. ای نروش باعث می شود کار با سرعت بالا و هزینه ای کمتر و ماندگاری زیاد انجام شود.

همین طور  برای حکاکی روی شیشه هایی که منحنی هستند می توان از دستگاه روتاری استفاده نمود.  در هنگام شروع کار، به این نکته توجه داشته باشید که این شیشه هارا طوری در دستگاه حکاکی لیزری خود قرار دهید که انحنای آن در حین حکاکی تکان نخورد.

از طرفی برای انجام حکاکی با روتاری، شیشه مورد نظر نباید با قسمت مکانیزم حرکتی روتاری برخورد کند برای تنطیم این کار محور Y که هم اکنون روی سیستم روتاری است توسط صفحه کلید موجود به میزان حداکثر تنظیم می کنیم.  چرخش قطعه کار معمولا رو به عقب خواهد بود البته می توان کار را نسبت به محور معکوس و جهت گردش را نیز به سمت جلو تنظیم کرد.   کلید فریم یا تست این مسئله را روشن می گذارند تا کادر طرح اعمال شده را مشخص سازد.

حکاکی روی شیشه

حکاکی روی شیشه

نحوه کار دستگاه روتاری

اصولا این وسیله برای حکاکی روی منحنی یا دسته لیوان یا وسیله های که نیاز است دورتا دورش  حکاکی شود استفاده می شود. در این حالت وسیله مورد نظر روی قسمت روتاری قرار می گیرد و با تنطیم برنامه به صورت خودکار بعد از انجام حکاکی هر قسمت وسیله روی دستگاه حکاکی لیزر می چرخد و به راحتی عمل حکاکی صورت می گیرد.

 [/vc_column][/vc_row]

توسط | 2017-11-26T22:17:30+00:00 ژانویه 14th, 2017|دسته‌ها: مطالب دستگاه لیزر, مقالات|برچسب‌ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , |دیدگاه‌ها برای استفاده از روتاری در برش شیشه بسته هستند

درباره نویسنده:

Call Now Button