مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

دستگاه لیزر فایبر مارکینگ، دستگاه لیزر حک روی فلزات

///دستگاه لیزر فایبر مارکینگ، دستگاه لیزر حک روی فلزات

دستگاه لیزر فایبر مارکینگ، دستگاه لیزر حک روی فلزات

[vc_row][vc_column width=”1/1″]

دستگاه لیزر فایبر مارکینگ، دستگاه لیزر حک روی فلزات

دستگاه لیزر فایبر مارکینگ، دستگاه لیزر حک روی فلزات با استفاده از منابع لیزر فایبر امروزه در بازار موجود می باشند. بحث مارکینگ فلزات نیازمند به منبع فایبر دارد این عمل با استفاده هد گالوو انجام می شود. سرعت بسیار بالا و ظرافت مارکینگ از جمله مزایای این سری از دستگاه ها می باشد.
توان های مختلفی برای انجام لیزر مارکینگ بر روی فلزات در دستگاه های شرکت پارت لیزر استفاده می شود که می توان به ۲۰ وات ، ۳۰ وات و ۵۰ وات اشاره کرد. عمر مفید این دستگاه ها صد هزار ساعت می باشد و نیازی به سیستم خنک کننده ندارد.

دستگاه لیزر فایبر مارکینگ، دستگاه لیزر حک روی فلزات

و همانگونه که می دانیم در شرکت پارت لیزر، دستگاه لیزر مخصوص طلا و جواهر نیز با قطعات مخصوص در توان ۳۰ وات موجود می باشد.
دستگاه لیزر فایبر مارکینگ قابلیت حکاکی با سرعت بسیار بالا بر روی فلزات و غیر فلزات را دارا می باشد. در این نوع از دستگاه ها اشعه لیزر توسط سورس دستگاه لیزر تولید شده و به وسیله فیبر نوری به سر هد لیزر هدایت می شود. در دستگاه های لیزر فایبر مارکینگ اشعه به صورت تابشی و با سرعت بسیار بالا کار حکاکی را انجام می دهد.

دستگاه لیزر فایبر مارکینگ، دستگاه لیزر حک روی فلزات در صنعت تبلیغات جهت حک بر روی هدایای تبلیغاتی، در صنعت قطعه سازی جهت حک برروی قطعات فلزی، در صنعت خودرو سازی جهت حک بر روی قطعات فلزی و غیر فلزی، در صنعت IT جهت حکاکی بر روی بوردها و قطعات بسیار ریز الکترونیکی و همچنین در بسیاری از صنایع دیگر کاربرد دارد. ( دستگاه لیزر فایبر مارکینگ، دستگاه لیزر حک روی فلزات )

دستگاه های لیزر مارکینگ در توان ۱۰ ، ۲۰، ۳۰، ۵۰ وات به بازار عرضه می شوند. که هر یک کاربردهای مخصوص به خود را دارا می باشد.

دستگاه های لیزر مارکینگ با توجه به نوع کاربردی می توانند دارای میز کار و یا پرتابل باشند. نوع انتخاب دستگاه وابسته به سایز، حجم و نحوه قرارگیری قطعه کار می باشد. دستگاه لیزر حکاکی فلزات با استفاده از منابع لیزر فایبر امروزه در بازار موجود می باشند.  سرعت بسیار بالا و ظرافت مارکینگ از جمله مزایای این سری ازصنعت قابل اجرا در دستگاههای پارت لیزر:
۱٫ طلا و جواهرات و نقره ۲٫ بسته بندی مواد غذایی ۳٫ محصولات توتون و تنباکو ۴٫ بسته بندی پزشکی ۵٫ دستگاه های پزشکی و ابزار ۶٫ ساعت و ظروف ۷٫ لوازم جانبی خودرو ۸٫ سخت افزار الکترونیکی

مواد قابل اجرا با دستگاه های لیزر فایبر مارکینگ:
*طلا و نقره* فولاد ضد زنگ* سرامیک* پلاستیک* سنگ* چرم می باشد.
مزایای لیزر فایبر مارکینگ :
 سرعت و دقت بالا
 امکان کار روی قطعات فلزی و غیر فلزی

[/vc_column][/vc_row]

درباره نویسنده:

Call Now Button