مرکز فروش دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر فایبر ، دستگاه لیزر جوش و قطعات دستگاه لیزر | 02136058108 – 02136870230 - 09127914486 - 09121752533|partlaser@gmail.com

دستگاه لیزر حکاکی و برش

/دستگاه لیزر حکاکی و برش
دستگاه لیزر حکاکی و برش 2017-11-26T22:14:50+00:00

[vc_row][vc_column width=”1/1″]

دستگاه لیزر حکاکی و برش

دستگاه لیزر حکاکی و برش چیست ؟

دستگاه لیزر حکاکی و برش، دستگاهی است که از فناوری لیزر و اشعه های لیزری برای حکاکی بر روی اجسام استفاده می شود. این نوع فناوری اکثرا در حوزه صنعت استفاده می شود.

دستگاه لیزر برش نیز کاملا شبیه به دستگاه حکاکی هست فقط تفاوت این دو دستگاه در محصول نهایی است که از نام آن ها کاملا قابل فهم است، دستگاه لیزر برش محصول را برش داده و تقسیم می کند و دستگاه لیزر حکاکی فقط بر روی سطح محصول طرح یا نوشته ای را قرار می دهد بدون اینکه محصول از هم جدا شود.

حاکی لیزری و برش لیزری توسط اشعه لیزر از یک خروجی قوی لیزر بر روی اجسامی که می‌خواهند روی آن ها حکاکی یا برش داده شود و یا طرحی بر روی جسم زده شود استفاده دارد.

لیزر چیست ؟

لیزرچیست ؟

لیزر فناوری است که توسط تقویب اپتیکی بر پایه تابش گسیل برانگیختگی،نور بوجود می آید. ساده ترین نوع بوجود آمدن لیزر شامل دو آینه است که به صورت موازی روبروی هم قرار می گیرند.

دستگاه لیزر حکاکی و برش

دستگاه های لیزر حکاکی و برش که به اصطلاح به دستگاه های CNC نیز مشهور هستند دو نوع اصلی دارند، نوع اول این مدل دستگاه ها دستگاه لیزر فلزات و نوع دوم آن دستگاه لیزر غیر فلزات می باشند.

دستگاه های لیزر معمولا توسط کامپیوتر هدایت شده و توسط لیزری که از آنها متساطع می شود،کار می کنند. این دستگاه ها می توانند عملیات مختلفی مانند برش لیزری، حک لیزری و … را انجام می دهند.

از مزایای دستگاه لیزر و برش می توان سرعت بسیار بالای آن ها را ذکر کرد که در تولید محصول مورد نظر انقلابی را بوجود آورده، از دیگر مزیت های دستگاه های لیزر حکاکی و برش می توان دقت و یکدست بودن محصولات را نام برد، این مورد به این دلیل است که برش توسط کامپیوتر هدایت شده در نتیجه تمامی خروجی دستگاه یکدست می باشند.[/vc_column][/vc_row]

Call Now Button